Sinch-integraatiot

Integroi viestipalvelut Sinch Contact Pro -järjestelmään

SmartDialog –palvelualustassa on suorat integraatiot viestinvälityksen ja kyselypalveluiden toteuttamiseksi Sinch Contact Pro –asiakkuudenhallinnan järjestelmään. ​Voit hankkia SmartDialog –viestipalveluiden integraatiot Sinch asiakkuudenhallinnan järjestelmääsi Arena Interactivelta. ​

SmartDialog ja Sinch Contact Pro -integraation avulla voit yhdistää automatisoituja SMS ja Email –kyselypalveluita Sinchiin. ​SmartDialogissa on integraatio Sinchin rajapintaan, jonka kautta kontaktien tiedot haetaan halutuin aikavälein. SMS- ja Email -viestit lähetetään SmartDialogista automaattisesti etukäteen määriteltyjen sääntöjen perusteella.

SMS-vastausviestit kerätään SmartDialogiin ja toimitetaan päivittäin asiakkaalle. Kyselylomakkeiden vastaukset toimitetaan reaaliajassa asiakkaan Sinch –järjestelmään suoraan kontaktien tietoihin. Voit tarkastella viestiliikennettä SmartDialogin web-käyttöliittymästä, josta näet statistiikat ja viestiraportit.

Integraatiot
SMS laskutus ja mobiilimaksu​

Sinch -integraatiot

Kyselypalvelussa integraatio Sinch Contact Pro -järjestelmään

Operaattoriyhteydet, lyhytnumerot, longcode-numerot, alfanumeeriset lähettäjät, sallittu sähköpostiosoite lähettäjänä

Kyselyviestien lähetys

Kyselyviestit lähetetään yhteydenottojen jälkeen haetuilla kontaktien tiedoilla

Lähetys mahdollista sisäänsoitoista, takaisinsoitoista, ja sisääntulleista sähköposteista

Kyselypalvelut

Yksittäiset ja ketjutetut SMS -kyselyt, Email- ja lomakekyselyt

Lähetysajan määrittely, viestisisällön personointi, viestipohjat, ohjaukset, linkit verkkolomakkeille, paluuviestit

Kyselypalvelun raportit

Raportit halutuilla asetuksilla, statistiikat käyttöliittymässä

Vastauskoosteet JSON ja CSV, lähetys HTTPS SFTP ja Email, lomakevastaukset voi tuoda suoraan kontaktien tietoihin

Sinch -integraation hyödyt

Viestinnän monipuolisuus ja huomioarvo

Monikanavaista viestintää

Integroi SmartDialogin kyselypalveluiden SMS- ja Email- viestintä Sinch Contact Pro -järjestelmään.

Parempi asiakaskokemus

Parempi asiakaskokemus

Kysy asiakkaidesi mielipidettä tekstiviestillä tai sähköpostilla heti asiakaskontaktin jälkeen.

Asiakastarpeiden ymmärrys

Syvennä asiakassuhdetta tuomalla kyselylomakkeiden vastaukset suoraan Sinchiin kontaktien tietoihin.

Toimitusvarmuus ja tietoturvallisuus

Toimitusvarmuus ja luotettavuus

Kyselyviestit toimitetaan nopeasti ja perillemenosta saadaan varmistus.

Monipuoliset raportointimahdollisuudet

Monipuoliset raportointimahdollisuudet

Vastaukset kontaktien tietoihin, tarkka viestiliikenteen seuranta ja statistiikat.

Reaaliaikainen seuranta ja asiakastuki 24/7

Reaaliaikainen seuranta ja asiakastuki 24/7

Valvomme palveluitamme ja niiden toimitusvarmuutta 24/7.

Sinch -integraation käyttötapauksia

Integroi SmartDialogin kyselypalvelut Sinch –rajapinnan kautta yrityksesi asiakaspalvelun kontaktointiin. Saat SMS ja Email -kyselyillä käyttöösi arvokasta ajantasalla olevaa dataa soittojen ja sähköpostien asiakaskokemuksesta. Lomakekyselyiden vastaukset on mahdollista tuoda reaaliajassa suoraan Sinch Contact Pro -järjestelmään kontaktien tietoihin, mikä parantaa tulevien asiakaskontaktointien laatua.

Asiakastyytyväisyys, SMS ja Email - Barona

Sinch -integraatio – tutustu ominaisuuksiin ja API dokumentaatioon

Tutustu Sinch -integraation lisäksi muihin SmartDialogin palveluihin

SmartDialog

SmartDialog

SmartDialog sisältää myös muita viestipalveluita. Voit hallinnoida palveluita helppokäyttöisellä käyttöliittymällä.

Asiakaskyselyt

Asiakaskyselyt

Tee NPS- ja mielipidekyselyitä SmartDialogin Kyselypalvelulla. Lähetä kyselyt ja vastaanota palautteet SMS –viesteillä.

2-suuntainen viestipalvelu

2-suuntaiset viestit

Jos haluat viestien lähettämisen lisäksi vastaanottaa asiakkailta viestejä, tutustu SmartDialogin 2-suuntaiseen viestinvälitykseen.

Sinch -integraation käyttöönotto

Käyttöönotto

SmartDialog lisenssi

Integraatioon tarvitaan SmartDialog – lisenssi ja kyselypalvelu, jonka kautta kyselyviestejä voi lähettää.

Numerot ja yhteydet

Integraatiossa mahdollisesti tarvittavien SMS–numeroiden hankinta ja yhteyksien hallinnointi sujuu avaimet käteen –periaatteella kauttamme.

Sinch CMI -järjestelmä

SmartDialogin viestipalvelut yhdistetään rajapinnalla yrityksen Sinch Contact Pro -järjestelmään, jolloin viestinvälitys on valmiina käyttöön.

Ota yhteyttä

Osta käyttöösi Sinch –integraatio

Voit ostaa Sinch Contact Pro –integraation Arena Interactivelta.

Lisätietoa integraatiosta

Tutustu Sinch –integraation dokumentaatioon.

Ota yhteyttä Arena Interactiveen

Ota yhteyttä, jos haluat kuulla lisää SmartDialogin Sinch –integraatiosta.