Integroi viestipalvelut Sinch Contact Pro -järjestelmään
SmartDialog –palvelualustassa on suorat integraatiot viestinvälityksen ja kyselypalveluiden toteuttamiseksi Sinch Contact Pro –asiakkuudenhallinnan järjestelmään. Voit hankkia SmartDialog –viestipalveluiden integraatiot Sinch asiakkuudenhallinnan järjestelmääsi Arena Interactivelta.
SmartDialog ja Sinch Contact Pro -integraation avulla voit yhdistää automatisoituja SMS ja Email –kyselypalveluita Sinchiin. SmartDialogissa on integraatio Sinchin rajapintaan, jonka kautta kontaktien tiedot haetaan halutuin aikavälein. SMS- ja Email -viestit lähetetään SmartDialogista automaattisesti etukäteen määriteltyjen sääntöjen perusteella.
SMS-vastausviestit kerätään SmartDialogiin ja toimitetaan päivittäin asiakkaalle. Kyselylomakkeiden vastaukset toimitetaan reaaliajassa asiakkaan Sinch –järjestelmään suoraan kontaktien tietoihin. Voit tarkastella viestiliikennettä SmartDialogin web-käyttöliittymästä, josta näet statistiikat ja viestiraportit.
Vastauskoosteet JSON ja CSV, lähetys HTTPS SFTP ja Email, lomakevastaukset voi tuoda suoraan kontaktien tietoihin
Sinch -integraation hyödyt
Monikanavaista viestintää
Integroi SmartDialogin kyselypalveluiden SMS- ja Email- viestintä Sinch Contact Pro -järjestelmään.
Parempi asiakaskokemus
Kysy asiakkaidesi mielipidettä tekstiviestillä tai sähköpostilla heti asiakaskontaktin jälkeen.
Asiakastarpeiden ymmärrys
Syvennä asiakassuhdetta tuomalla kyselylomakkeiden vastaukset suoraan Sinchiin kontaktien tietoihin.
Toimitusvarmuus ja luotettavuus
Kyselyviestit toimitetaan nopeasti ja perillemenosta saadaan varmistus.
Monipuoliset raportointimahdollisuudet
Vastaukset kontaktien tietoihin, tarkka viestiliikenteen seuranta ja statistiikat.
Reaaliaikainen seuranta ja asiakastuki 24/7
Valvomme palveluitamme ja niiden toimitusvarmuutta 24/7.
Sinch -integraation käyttötapauksia
Integroi SmartDialogin kyselypalvelut Sinch –rajapinnan kautta yrityksesi asiakaspalvelun kontaktointiin. Saat SMS ja Email -kyselyillä käyttöösi arvokasta ajantasalla olevaa dataa soittojen ja sähköpostien asiakaskokemuksesta. Lomakekyselyiden vastaukset on mahdollista tuoda reaaliajassa suoraan Sinch Contact Pro -järjestelmään kontaktien tietoihin, mikä parantaa tulevien asiakaskontaktointien laatua.
Sinch -integraatio – tutustu ominaisuuksiin ja API dokumentaatioon