SmartDialog –palvelualustassa on suorat integraatiot viestinvälityksen ja älykkäiden kyselypalveluiden toteuttamiseksi osana Genesys Cloud -soittojärjestelmääsi. Voit hankkia Arena Interactivelta SmartDialog –viestipalveluiden integraatiot Genesys Cloudiin.
SmartDialog ja Genesys Cloud -integraatioiden avulla voit yhdistää SMS -kyselypalveluita inbound- ja outbound –soittojärjestelmiin. Voit liittää soittoihin automatisoituja kyselyitä, jotka toteutetaan SMS:llä tai kyselylomakkeilla. Lomakekyselyt voidaan yksilöidä ja kohdistaa tiettyyn palvelutapahtumaan.
SmartDialogissa on integraatio Genesys Cloudin Conversation API -rajapintaan, josta soittojen tiedot haetaan tietyin aikavälein. SMS-viestit lähetetään SmartDialogista automaattisesti etukäteen määriteltyjen sääntöjen perusteella. Voit tarkastella integraation viestiliikennettä SmartDialogin web-käyttöliittymästä, josta näet statistiikat ja viestiraportit.
Viestit toimitetaan nopeasti ja viestien perillemenosta saadaan varmistus.
Monipuoliset raportointimahdollisuudet
Visuaaliset raportit ja graafit, tarkka viestiliikenteen seuranta ja statistiikat.
Reaaliaikainen seuranta ja asiakastuki 24/7
Valvomme palveluitamme ja niiden toimitusvarmuutta 24/7.
Genesys-integraation käyttötapauksia
Integroi SmartDialogin SMS –viestipalvelut Genesys Cloud APIn kautta yrityksesi asiakasviestintään, kyselyiden muodostamiseen ja asiakaspalvelun prosesseihin. Saat käyttöösi arvokasta dataa selkeinä graafeina ja raportteina. Tavoitteena parempi asiakasymmärrys ja onnistunut asiakaskokemus.
Genesys -integraatio – tutustu ominaisuuksiin ja API dokumentaatioon