Genesys-integraatiot

Integroi viestipalvelut Genesys Cloud -järjestelmään

SmartDialog –palvelualustassa on suorat integraatiot viestinvälityksen ja älykkäiden kyselypalveluiden toteuttamiseksi osana Genesys Cloud -soittojärjestelmääsi. ​Voit hankkia Arena Interactivelta SmartDialog –viestipalveluiden integraatiot Genesys Cloudiin.

SmartDialog ja Genesys Cloud -integraatioiden avulla voit yhdistää SMS -kyselypalveluita inbound- ja outbound –soittojärjestelmiin. Voit liittää soittoihin automatisoituja kyselyitä, jotka toteutetaan SMS:llä tai kyselylomakkeilla. ​Lomakekyselyt voidaan yksilöidä ja kohdistaa tiettyyn palvelutapahtumaan.

SmartDialogissa on integraatio Genesys Cloudin Conversation API -rajapintaan, josta soittojen tiedot haetaan tietyin aikavälein. SMS-viestit lähetetään SmartDialogista automaattisesti etukäteen määriteltyjen sääntöjen perusteella. Voit tarkastella integraation viestiliikennettä SmartDialogin web-käyttöliittymästä, josta näet statistiikat ja viestiraportit.

Integraatiot
SMS laskutus ja mobiilimaksu​

Genesys -integraatiot

Kyselypalvelussa integraatio Genesys Cloud API -rajapintoihin

Operaattoriyhteydet, lyhytnumerot, longcode-numerot, alfanumeeriset lähettäjät

Kyselyviestien lähetys

Kyselyviestit soittojen jälkeen haettujen soittotietojen perusteella

Kyselyviestien lähettäminen eri soittotyypeistä, kuten sisään- ja takaisinsoitoista ja puheboteista

Kyselypalvelut

Yksittäiset ja ketjutetut SMS -kyselyviestit ja lomakekyselyt

Lähetysajat, personointi, viestipohjat, ohjaukset, linkit verkkolomakkeille, paluuviestit

Kyselypalvelun raportit

Raportit koostetaan yrityksen määrittelemillä asetuksilla​

Vastauskoosteet JSON ja CSV, lähetys HTTPS SFTP ja Email

Reaaliaikainen seuranta ja statistiikat käyttöliittymässä

Genesys-integraation hyödyt

Viestinnän monipuolisuus ja huomioarvo

Sujuvaa asiakasviestintää

Integroi SmartDialogin SMS-viestipalvelut Genesys -järjestelmien yhteydenottoihin.

Parempi asiakaskokemus

Parempi asiakaskokemus

Kontaktoi asiakkaitasi, kysy heiltä mielipidettä toiminnastasi ja ota vastaan ajankohtainen palaute.

Asiakastarpeiden ymmärrys

Syvennä asiakkaidesi tuntemista yhdistämällä SmartDialogin viestintäkanavat asiakaspalveluun.

Toimitusvarmuus ja tietoturvallisuus

Toimitusvarmuus ja luotettavuus

Viestit toimitetaan nopeasti ja viestien perillemenosta saadaan varmistus.

Monipuoliset raportointimahdollisuudet

Monipuoliset raportointimahdollisuudet

Visuaaliset raportit ja graafit, tarkka viestiliikenteen seuranta ja statistiikat.

Reaaliaikainen seuranta ja asiakastuki 24/7

Reaaliaikainen seuranta ja asiakastuki 24/7

Valvomme palveluitamme ja niiden toimitusvarmuutta 24/7.

Genesys-integraation käyttötapauksia

Integroi SmartDialogin SMS –viestipalvelut Genesys Cloud APIn kautta yrityksesi asiakasviestintään, kyselyiden muodostamiseen ja asiakaspalvelun prosesseihin. Saat käyttöösi arvokasta dataa selkeinä graafeina ja raportteina. Tavoitteena parempi asiakasymmärrys ja onnistunut asiakaskokemus.

Genesys -integraatio – tutustu ominaisuuksiin ja API dokumentaatioon

Tutustu Genesys -integraation lisäksi muihin SmartDialogin palveluihin

SmartDialog

SmartDialog

SmartDialog sisältää myös muita viestipalveluita. Voit hallinnoida palveluita helppokäyttöisellä käyttöliittymällä.

Asiakaskyselyt

Asiakaskyselyt

Tee NPS- ja mielipidekyselyitä SmartDialogin Kyselypalvelulla. Lähetä kyselyt ja vastaanota palautteet SMS –viesteillä.

2-suuntainen viestipalvelu

2-suuntaiset viestit

Jos haluat viestien lähettämisen lisäksi vastaanottaa asiakkailta viestejä, tutustu SmartDialogin 2-suuntaiseen viestinvälitykseen.

Genesys–integraation käyttöönotto

Käyttöönotto

SmartDialog lisenssi

Integraatioon tarvitaan SmartDialog – lisenssi ja kyselypalvelu, jonka kautta kyselyviestejä voi lähettää.

Numerot ja yhteydet

Integraatiossa mahdollisesti tarvittavien SMS–numeroiden hankinta ja yhteyksien hallinnointi sujuu avaimet käteen –periaatteella kauttamme.

Genesys järjestelmä

SmartDialogin viestipalveluiden Genesys –integraatio kytketään yrityksen soittojärjestelmään, jolloin viestinvälitys on valmiina käyttöön.

Ota yhteyttä

Osta käyttöösi Genesys –integraatio

Voit ostaa Genesys–integraation Arena Interactivelta.

Lisätietoa Genesys -integraatiosta

Tutustu Genesys –integraation dokumentaatioon.

Ota yhteyttä Arena Interactiveen

Ota yhteyttä, jos haluat kuulla lisää Genesys -integraatiosta.