
Usein kysytyt kysymykset
Täältä löydät vastauksia palveluihin ja laskutukseen liittyviin kysymyksiin.
Asiakaspalvelu
Autamme yritystäsi mielellämme palveluidemme käyttöön ja tekniikkaan liittyvissä asioissa ma–pe klo 9.00–16.00.
24/7 tekninen päivystys
Jos yrityksenne tarvitsee apua asiakaspalvelumme aukioloajan ulkopuolella, voitte soittaa tekniseen 24/7-päivystykseemme:
Myynti
Digitaalisen asiakasviestinnän ja maksamisen palveluillamme tehostat yrityksesi asiakasviestintää sekä säästät resursseja oikeissa paikoissa. Anna myyntimme kertoa miten se tapahtuu:
Laskutus
Arena Interactive Oy:n
finance@arenainteractive.fi
p. 010 320 1434
Laskutusosoite, Arena Interactive Oy:
Arena Interactive Oy,
PL 159, 40101 Jyväskylä
Verkkolaskuosoite: BAWCFI22 / OVT-tunnus: 003720990216
Kuluttajalaskut
Puhelinlaskussani näkyy veloitusrivi ”Arena Interactive” tai ”Arena Messaging”. Mikä veloitus on kyseessä?
Laskurivimme johtuvat aina joko tekstiviesteistä tai mobiilimaksuista, joten laskusi voi koskea esimerkiksi lahjoituksen tekemistä, kilpailu- ja äänestyspalveluita tai tilaus- ja palautepalveluita. Mikäli laskussasi on veloitus ”mobiilimaksu”, kyse on todennäköisesti Arvo Mobilen palveluista (esim. Maksunappi-palvelu). Arvo Mobilen yhteystiedot löydät tästä: https://arvomobile.fi/yhteystiedot/
Yhtiön johto ja hallinto: