Laajenna SmartDialogia integraatioilla

Yhdistä SmartDialog esimerkiksi Salesforceen, HubSpotiin, Pipedriveen, Slackiin, Microsoft-dynamicsiin ja yli 2000 + muuhun sovellukseen Zapierin avulla saadaksesi kaiken irti SmartDialogista. Zapierin avulla voidaan automatisoida niitä tehtäviä ja toimintoja, jotka vaativat manuaalista työtä ja vievät yritykseltä turhaa aikaa.

Zapieria voi käytää monentyyppisten tehtävien automatisointiin. Zapierin avulla lähetät esimerkiksi pikaviestejä tekstiviestillä, Whatsappilla ja Facebook Messengerillä suoraan haluamastasi sovelluksesta kohderyhmillesi.

 

Mikä on Zapier?

  • Selkeä ja käyttäjäystävällinen käyttöliittymä
  • Yli 1000 valmista integraatiota
  • Ei vaadi kustomointia tai koodaustaitoja
  • Kohtuuhintainen

Zapier käyttöönotto ja yhdistäminen SmartDialogiin:

  1. Valitse ja yhdistä haluamasi sovellus/triggeri, joka aktivoi SMS viestin lähetyksen
  2. Yhdistä SmartDialog. SMS & WhatsApp sovellus Zapierin kanssa.
  3. Määrittele haluamasi SMS-viesti
  4. Testaa ja aktivoi ZAP

Markkinoinnin automaatio

Integroimalla markkinoinnin automaatiotyökalut SmartDialogiin voit lähettää tekstiviestejä ja whatsapp-viestejä maailmanlaajuisesti. Esimerkkiprosesseja:

  • Uusi asiakkuus luodaan järjestelmään ->  automaattinen tervetuloa-viesti asiakkaan puhelimeen
  • Asiakkaan kokeilujakso/koodien voimassaolo päättymässä -> asiakkaalle automaattinen muistutus
  • Asiakkaan tilaus on päättymässä viikon kuluttua -> asiakkaalle lähtee automaattinen muistutusviesti ja linkki tilauksen uusimiseen

CRM

Erilaisilla pikaviestikanavien ja CRM:n integraatioilla voidaan esimerkiksi:

  • Lähettää automaattinen NPS-kysely asiakkaalle, kun tarjous merkataan hyväksytyksi 
  • Lähettää automaattisesti lähteviä tervetulo-viestejä ja tarjouksia uusille asiakkaille
  • Lähettää automaattisia muistutusviestejä myynnille asiakkuuksista, joita ei ole kontaktoitu x-ajan sisällä

Verkkokauppa

Yhdistämällä SmartDialogin verkkokauppaan voidaan esimerkiksi:

  • Lähettää asiakkaalle kolmen päivän päästä teksti- tai whatsapp-viestinä muistutus ostoskorin kesken jäämisestä
  • Lähettää automaattisia tilausvahvistuksia ja antaa asiakkaalle mahdollisuus vastata vapaamuotoisesti viestiin (esimerkiksi muokatakseen tilausta tai tiedustelemaan tilauksen statusta).