Mautic – Markkinointisi tehostaja, resurssiesi säästäjä

 

Mautic on asiakasviestinnän automaatioratkaisu, joka tekee yrityksen viestinnästä ja markkinoinnista älykästä automatisoimalla yrityksen jokapäiväisiä myynti- ja markkinointiprosesseja. Mauticilla lisäät asiakastietouttasi, tehostat markkinointiasi ja säästät resurssejasi. Samalla vähennät markkinointiin käytetyn manuaalisen työn määrää vapauttaen tunnit suoraan sinne, missä niitä tarvitaan.

Hallitse kaikkia omia asiakasviestinnän kanaviasi yhden työkalun avulla

Mautic yhdistää kaikki käyttämäsi asiakasviestinnän kanavat yhden työkalun alle, jonka kautta niitä on helppo ja tehokas hallinnoida. Saman työkalun kautta hoidetaan mm. yrityksen sähköposti- ja tekstiviestimarkkinointi, luodaan laskeutumissivut ja loihditaan automatisoidut kampanjat. Kampanjat voivat olla esimerkiksi myyntiin, ilmoittautumiseen tai tapahtumiin liittyviä automaattisia ja ajastettuja viestejä, jotka lähetetään esimerkiksi sähköpostilla tai tekstiviestillä.

Paranna yrityksesi markkinoinnin tehokkuutta

Lähes kaikki yritykset keräävät asiakastietoa, mutta vain harvat hyödyntävät saatua dataa markkinoinnin ja viestinnän kohdentamisessa. Mauticin tilastojen ja raporttien avulla saat tärkeää tietoa viestiesi tehokkuudesta ja saadun tiedon avulla pystyt mukauttamaan viestintääsi vastaamaan paremmin asiakkaidesi tarpeita.

Automatisoimalla markkinoinnin ja myynnin prosesseja vähennät markkinointiin liittyvää manuaalista työtä samalla, kun minimoit kiireestä johtuvia huolimattomuusvirheitä. Automaatio työskentelee myös toimistoaikojen ulkopuolella, mikä mahdollistaa tietojen keräämisen ja esimerkiksi viestien lähettämisen vuorokauden ympäri.

Opi tuntemaan omat asiakkaat ja tarjoa heille juuri oikeanlaista sisältöä

Jotta asiakasta osataan lähestyä oikeaan aikaan juuri oikeanlaisella sisällöllä, täytyy heidän tarpeistaan ja kiinnostuksenkohteistaan olla selvillä.

Mautic mahdollistaa nykyisten ja potentiaalisten asiakkaidesi liikkeiden seuraamisen eri kanavissasi. Saat tietoa esimerkiksi siitä, millä sivuilla kontaktisi on liikkunut ja kuinka kauan hän on viettänyt kullakin sivulla aikaa. Mautic pisteyttää jokaisen sivustoillasi käyneen henkilön toiminnan siten, että esimerkiksi yhteydenottolomakkeen avaamisesta henkilö saa 100 pistettä ja vietettyään sivustolla yli 3 minuuttia pottiin lisätään 50 pistettä. Potentiaaliseksi asiakkaaksesi kävijä muuttuu silloin, kun pistemäärä ylittää yrityksen itse määrittämän pisterajan, esimerkiksi 200 pistettä.

Saa täysi teho Mauticista integroimalla se omiin järjestelmiisi

Mauticin monipuolisuus mahdollistaa sen liittämisen moniin eri ohjelmiin, esimerkiksi yrityksesi omaan CRM -järjestelmään. CRM -integraatio monipuolistaa ja tehostaa Mauticin käyttöä ja mahdollistaa potentiaalisten asiakkaiden siirtämisen suoraan Mauticista asiakastietokantaan. Mauticilla kerätyn tiedon avulla myyntinne saa automaattisesti tiedon potentiaalisista asiakkaista, joihin kannattaisi olla yhteydessä. Lisäksi myyntinne tietää jo ennakolta, mistä sisällöstä tai palvelusta asiakkaanne ovat kiinnostuneita.

Kiinnostuitko?
Täytä yhteydenottolomake, niin olemme sinuun pian yhteydessä!