Asiakkaat

Asiakaslähtöiset arvot

Haluamme tarjota jokaiselle asiakkaallemme juuri hänen tarpeisiinsa sopivan yksittäisen palvelun, tai usean palvelun yhdistelmän. Laajan kokemuksemme avulla löydämme mahdollisimman hyvät ja kustannustehokkaat palvelut niin kotimaahan kuin ulkomaille tapahtuvaan viestintään.

Asiakkaan ilahduttaminen

Asiakkaidemme menestyminen on meille tärkeää. Autamme asiakkaitamme näkemään uusia mahdollisuuksia omassa liiketoiminnassaan ja tarjoamme heidän käyttöönsä tehokkaita työkaluja digitaaliseen asiakasviestintään ja maksamiseen.

Yhdessä onnistuminen

Asiakkaidemme onnistuminen on tekemisemme tärkein mittari. Tavoittelemmekin jokaisen asiakkaamme kanssa yhteistä menestystarinaa, josta on ilo viestiä ulospäin.

 

 

Into saada aikaan

Into saa meidät toimimaan ratkaisukeskeisesti. Paremmat digitaalisen asiakasviestinnän ja maksamisen palveluratkaisut kehittävät ja tehostavat aidosti asiakkaidemme toimintaa.

Uudistushalukkuus

Paikallaan pysyminen ei ole meitä varten. Haluamme jatkuvasti kehittää ja uudistaa digitaalisen asiakasviestinnän ja maksamisen ratkaisuja asiakkaidemme tarpeet huomioiden.

 

 

Referenssit

Kuljetus- ja liikenneala

Tallink

SMS-viestinvälitys ja Ryhmäviestipalvelu osana asiakas- ja henkilökuntaviestintää

Raskone

NPS-kysely asiakasymmärryksen parantamiseksi

Rahtikeskus

SMS-viestinvälitys ja Ryhmäviestipalvelu osana asiakas- ja henkilökuntaviestintää

Hedin Automotive

SMS-viestinvälitys osana markkinointiautomaatiota

Taksi Helsinki

2-suuntainen viestivälitys asiakkaiden ja välityskeskuksen välillä

Media-ala

Sanoma

SMS-viestinvälitys osana markkinointi- ja myyntiautomaatiota

Ilkka

SMS- ja sähköpostiviestinvälitys osana markkinointi- ja myyntiautomaatiota

Karjalainen

Kestotilaajille tarjottavia erilaisia ajankohtaisia etuja

Hilla

Kestotilaajille tarjottavia erilaisia ajankohtaisia etuja.

Muut alat

Lantmännen Cerelia

Lahjakorttien välitys osana asiakassuhteen hoitamista

Talokuntoon.fi

SMS-viestivälitys asiakkaiden tiedottamista varten

Asiakkaidemme onnistuminen ja menestyminen on meille erityisen tärkeää.

Tallink

SMS-viestinvälitys ja Ryhmäviestipalvelu osana asiakas- ja henkilökuntaviestintää

Tarve
Tallink Silja tarvitsi luotettavan SMS-viestinvälityksen osaksi varausjärjestelmäänsä. Asiakkaamme vaatimuksena oli, että viestinvälitysjärjestelmästä haluttiin lähettää viestejä myös eri maalaisten matkustajien puhelimiin. Tallink Silja tarvitsi lisäksi web-hallintaliittymän, josta viestejä voidaan lähettää manuaalisesti.

Ratkaisu
Tallink Siljalla otettiin käyttöön kahdensuuntainen SMS-viestinvälitys, joka on kytketty Tallink Siljan varausjärjestelmään. Lisäksi asiakaspalvelulla ja markkinoinnilla on käytössään Ryhmäviestipalvelu, jolla voidaan lähettää sekä yksittäisiä että ryhmäkohtaisia SMS-viestejä niin asiakkaille kuin omalle henkilökunnalle helppokäyttöisen web-hallintaliittymän kautta.

Hyödyt
SMS-viestintä tarjoaa Tallink Siljalle tehokkaan, nopean ja luotettavan tavan viestiä eri maalaisille asiakkailleen sekä sisäisesti omalle henkilökunnalleen.

Raskone

NPS-kysely asiakasymmärryksen parantamiseksi

Tarve
Raskone tarvitsi nopeaa, yksinkertaista ja tehokasta tapaa kerätä palautetta asiakkailta hitaan ja vaivalloisen lomakkeen täyttämisen sijasta.

Ratkaisu
SMS-viestinvälityksen kautta lähetettävä NPS-kysely (Net Promoter Score) integroitiin osaksi Raskonen asiakaspalautejärjestelmää. Arena Interactive toimittaa kuukausittain yhteenvetoraportin, josta Raskone näkee kaiken viestiliikenteen sekä kokonaiskustannukset. Saatujen arvostelujen keskiarvo on mahdollista saada myös päivittäin.

Hyödyt
Raskone saa arvokasta ja luotettavaa tietoa palveluidensa onnistumisesta, sillä asiakkaiden arviot ja suosittelut voidaan kerätä nopeasti yhteen kyselyn avulla, johon asiakkaan on helppoa ja nopeaa vastata palvelukokemuksen ollessa vielä tuoreessa muistissa. Huonoon arvosteluun voidaan reagoida välittömästi haittojen minimoimiseksi ja palvelun parantamiseksi. Automaattisen tiedonkulun ansiosta työntekijät voivat keskittyä omiin työtehtäviinsä, eikä Raskonen tarvitse lähettää mitään tietoja manuaalisesti.

Rahtikeskus

SMS-viestinvälitys ja Ryhmäviestipalvelu osana asiakas- ja henkilökuntaviestintää

Tarve
Rahtikeskus tarvitsi luotettavan SMS-viestinvälityksen osaksi ajojärjestelyn operointia. Asiakkaamme vaatimuksena oli, että viestinvälitysjärjestelmästä haluttiin lähettää viestejä myös eri kohderyhmille. Rahtikeskus tarvitsi lisäksi webhallintaliittymän, josta viestejä voidaan lähettää manuaalisesti.

Ratkaisu
Ajojärjestelijöillä ja markkinoinnilla on käytössään Ryhmäviestipalvelu, jolla voidaan lähettää sekä yksittäisiä että ryhmäkohtaisia SMS-viestejä niin asiakkaille kuin omalle henkilökunnalle helppokäyttöisen web-hallintaliittymän kautta. Ryhmäviestipalvelu on kaksisuuntainen, joten asiakkaat voivat vastata Rahtikeskuksen lähettämiin viesteihin.

Hyödyt
SMS-viestintä tarjoaa Rahtikeskukselle nopean ja luotettavan tavan viestiä asiakkailleen sekä omille sidosryhmilleen.

”Olemme olleet tyytyväisiä Arenan tarjoamaan palveluun. Palvelun luotettavuus on ollut hyvä ja asiakaspalvelun taso esimerkillistä.”

Iiro Purola, Rahtikeskus

Hedin Automotive

SMS-viestinvälitys osana markkinointiautomaatiota

Tarve
Hedin Automotive tarvitsi toimintavarman, kotimaisen, GDPR-yhteensopivan ja joustavan ratkaisun SMS-viestinvälitykseen osana markkinointiautomaatiota.

Ratkaisu
Kaksisuuntainen SMS-viestinvälitys integroitiin osaksi Laakkosen käyttämiä taustajärjestelmiä, esimerkiksi markkinointiautomaatioon. Autotalo Hedin Automotiven viestintää ohjataan toimipistekohtaisesti ja viestinnästä saadaan tarkat statistiikat sekä raportit seurantaa varten.

Hyödyt
SMS-kanavan avulla Laakkonen pystyy tehostamaan viestintäänsä, esimerkiksi luovutus- ja mielipide-kyselyitä, yhteystietojen välitystä sekä muistutuksia ja erillisiä markkinointikampanjoita.

Taksi Helsinki

2-suuntainen viestinvälitys asiakkaiden ja välityskeskuksen asiakaspalvelijoiden välillä

Tarve
Automatisoida ja keskittää yhteen alustaan taksikyytien SMS viestintä, jossa taksikyyteihin tehdään esimerkiksi muutoksia aikatauluihin tai reitteihin.

Ratkaisu
Taksi Helsinki Oy otti käyttöön Dialogipalvelun, joka keskittää kaiken pikaviestinnän yhteen paikkaan.

Hyödyt
Monipuolisen ja selkeän käyttöliittymän avulla jokainen keskustelu asiakkaan kanssa saadaan käytyä sujuvasti ja nopeasti. Järjestelmän raportoinnin avulla voidaan seurata mm. viestien määrää ja vasteaikaa.

Sanoma

SMS-viestinvälitys osana markkinointi- ja myyntiautomaatiota
Sanoma

Tarve
Sanoma-konsernilla oli tarve saada maksupalvelu, jossa asiakas voi maksaa ostoksensa mahdollisimman nopeasti, suoraviivaisesti ja ilman erillisten tunnusten tai muiden tietojen syöttämistä. Myös eri liiketoimintayksiköiden oli pystyttävä hyödyntämään maksutapaa joustavasti.

Ratkaisu
Tekstiviestilaskutuspalvelumme liitettiin osaksi Sanoma-konsernin maksupalveluita. Nyt minkä tahansa kotimaisen operaattorin liittymäasiakas voi käyttää tekstiviestiä maksuvaihtoehtona. Maksu suoritetaan lähettämällä tekstiviesti tiettyyn lyhytsanomanumeroon. Ostokset veloitetaan asiakkaan puhelinlaskussa ja kertyneet maksut tilitetään suoraan palveluntarjoajan pankkitilille.

Hyödyt
Maksuvaihtoehto aktivoi Sanoma-konsernin asiakkaita tekemään mobiililaitteellaan ostoksia heidän eri palveluissaan. Ostaminen onnistuu ilman erillistä kirjautumista, rekisteröitymistä ja tunnistautumista. Asiakas ei tarvitse myöskään verkkopankki- tai luottokorttitunnuksia.

Lue lisää Sanomien integraatioratkaisusta

Ilkka

SMS-viestinvälitys osana markkinointiautomaatiota

Lue lisää Ilkka-Pohjalaisen integraatioratkaisusta

Karjalainen

Tilaajamarkkinoinnin eturatkaisu

Tarve
Tavoitteena on tuoda helppokäyttöisyyttä asiakkaalle

Ratkaisu
Karjalainen Etukortti – sovelluskaupoista ladattava mobiilisovellus

Hyödyt
Kestotilaaja saa rahanarvoisia etuja hyödyntäessään Karjalaisen etukorttia.

Hilla Group

Tilaajamarkkinoinnin eturatkaisu

Tarve
Tavoitteena oli luopua paperisesta etukortista ja vahvistaa asiakassuhdetta

Ratkaisu
Hilla Etukortti – sovelluskaupoista ladattava mobiilisovellus

Hyödyt
Hilla mobiilietukortista hyötyvät asiakkaat saamalla käyttöönsä helposti rahanarvoisia etuja missä ja milloin vain, kun voimassaolevat edut ovat aina mukana puhelimessa. Hilla mobiilietukortti helpottaa etujen esilletuomista kaikkien tilaajien ulottuville

Lantmännen Cerelia

Asiakassuhteen hoitaminen lahjakortilla

Tarve
Lantmännen Cerealian tarve oli saada nopeasti suuri määrä kohtuuhintaisia lahjakortteja kuluttajille jaettavaksi. Vaatimuksena oli, että asiakas pystyy toimittamaan kuluttajille lahjakortin sekä postitse, että sähköpostilla.

Ratkaisu
Ärräkoodi täytti asiakkaan tarpeen. Lantmännen Cerealialle toimitettiin nopealla aikataululla suuri määrä koodeja, joita heidän kuluttajapalvelunsa oli helppo lähettää eteenpäin kuluttajille. Kuluttajapalvelu pystyi päättämään lähettääkö koodin kirjeitse vai sähköpostilla.

Hyödyt
Lantmännen Cerealia pystyi tarjoamaan alkuperäisen tuotteen hankintahintaan nähden kohtuullisen korvauksen kuluttajille. Nopean toimituksen myötä heidän vastauksensa kuluttajille ei viivästynyt lahjakorttien odottelun vuoksi, sekä heillä oli joustavuutta lähettää koodi kuluttajille parhaaksi valitsemallaan tavalla.

Talokuntoon.fi

Asiakassuhteen hoitaminen SMS-viestinnällä

Tarve
Talokuntoon.fi on Camini Oy:n omistama kodinhuollon verkkokauppa, josta asiakas saa tilattua kotiinsa esimerkiksi tulisijan nuohouksen, ilmanvaihtokanavien puhdistuksen, salaojakuvauksen, radonmittauksen tai kattopesun. Nuohous- ja ilmanvaihtopalvelut toimitetaan 60 ammattilaisen voimin. Palveluiden tilaukseen ja toimitukseen liittyvät asiat viestitään pitkälti sähköposteilla, mutta ne voivat helposti jäädä erilaisiin sähköpostipalvelinten suodattimiin eivätkä mene asiakkaille perille. Talokuntoon.fi tarvitsi viestintävälineen, jolla asiakkaat tavoitetaan varmasti ja nopeasti.

Ratkaisu
Talokuntoon.fi halusi varmistua siitä, että asiakkaat saavat luotettavasti tarvittavat vahvistukset tilauksista ja heti tiedon työn valmistumisesta. Tämän vuoksi päätettiin informoida asiakkaita sähköpostiviestien lisäksi myös tekstiviesteillä. Tämä valinta oli ajankäytöllisesti ja taloudellisesti tehokas tapa varmistaa viestinnän sujuva perillemeno ja parantaa asiakastyytyväisyyttä.

Hyödyt
Palvelua käyttää vuonna 2023 yli 30 000 kotitaloutta ja taloyhtiötä, joten tekstiviestien tuoma toimintavarmuus viestien perillemenon suhteen parantaa sekä asiakaskokemusta että yrityksen toiminnan laatua.

Haluatko lisää infoa asiakasratkaisuista?

Ota yhteyttä meidän myyntiimme
Janne Ruskovaara, janne.ruskovaara@arenainteractive.fi, +358505258565
Aki Hankaniemi, aki.hankaniemi@arenainteractive.fi, +358407259479