Asiakkaat
Asiakaslähtöiset arvot
Haluamme tarjota jokaiselle asiakkaallemme juuri hänen tarpeisiinsa sopivan yksittäisen palvelun, tai usean palvelun yhdistelmän. Laajan kokemuksemme avulla löydämme mahdollisimman hyvät ja kustannustehokkaat palvelut niin kotimaahan kuin ulkomaille tapahtuvaan viestintään.
Asiakkaan ilahduttaminen
Asiakkaidemme menestyminen on meille tärkeää. Autamme asiakkaitamme näkemään uusia mahdollisuuksia omassa liiketoiminnassaan ja tarjoamme heidän käyttöönsä tehokkaita työkaluja digitaaliseen asiakasviestintään ja maksamiseen.
Yhdessä onnistuminen
Asiakkaidemme onnistuminen on tekemisemme tärkein mittari. Tavoittelemmekin jokaisen asiakkaamme kanssa yhteistä menestystarinaa, josta on ilo viestiä ulospäin.
Into saada aikaan
Into saa meidät toimimaan ratkaisukeskeisesti. Paremmat digitaalisen asiakasviestinnän ja maksamisen palveluratkaisut kehittävät ja tehostavat aidosti asiakkaidemme toimintaa.
Uudistushalukkuus
Paikallaan pysyminen ei ole meitä varten. Haluamme jatkuvasti kehittää ja uudistaa digitaalisen asiakasviestinnän ja maksamisen ratkaisuja asiakkaidemme tarpeet huomioiden.
Referenssit
Kuljetus- ja liikenneala
Tallink
SMS-viestinvälitys ja Ryhmäviestipalvelu osana asiakas- ja henkilökuntaviestintää
Raskone
NPS-kysely asiakasymmärryksen parantamiseksi
Rahtikeskus
SMS-viestinvälitys ja Ryhmäviestipalvelu osana asiakas- ja henkilökuntaviestintää
Hedin Automotive
SMS-viestinvälitys osana markkinointiautomaatiota
Media-ala
Sanoma
SMS-viestinvälitys osana markkinointi- ja myyntiautomaatiota
Ilkka
SMS- ja sähköpostiviestinvälitys osana markkinointi- ja myyntiautomaatiota
Karjalainen
Kestotilaajille tarjottavia erilaisia ajankohtaisia etuja
Hilla
Kestotilaajille tarjottavia erilaisia ajankohtaisia etuja.
Muut alat
Lantmännen Cerelia
Lahjakorttien välitys osana asiakassuhteen hoitamista
Asiakkaidemme onnistuminen ja menestyminen on meille erityisen tärkeää.
Tallink
SMS-viestinvälitys ja Ryhmäviestipalvelu osana asiakas- ja henkilökuntaviestintää


Tarve
Tallink Silja tarvitsi luotettavan SMS-viestinvälityksen osaksi varausjärjestelmäänsä. Asiakkaamme vaatimuksena oli, että viestinvälitysjärjestelmästä haluttiin lähettää viestejä myös eri maalaisten matkustajien puhelimiin. Tallink Silja tarvitsi lisäksi web-hallintaliittymän, josta viestejä voidaan lähettää manuaalisesti.
Ratkaisu
Tallink Siljalla otettiin käyttöön kahdensuuntainen SMS-viestinvälitys, joka on kytketty Tallink Siljan varausjärjestelmään. Lisäksi asiakaspalvelulla ja markkinoinnilla on käytössään Ryhmäviestipalvelu, jolla voidaan lähettää sekä yksittäisiä että ryhmäkohtaisia SMS-viestejä niin asiakkaille kuin omalle henkilökunnalle helppokäyttöisen web-hallintaliittymän kautta.
Hyödyt
SMS-viestintä tarjoaa Tallink Siljalle tehokkaan, nopean ja luotettavan tavan viestiä eri maalaisille asiakkailleen sekä sisäisesti omalle henkilökunnalleen.
Raskone
NPS-kysely asiakasymmärryksen parantamiseksi


Tarve
Raskone tarvitsi nopeaa, yksinkertaista ja tehokasta tapaa kerätä palautetta asiakkailta hitaan ja vaivalloisen lomakkeen täyttämisen sijasta.
Ratkaisu
SMS-viestinvälityksen kautta lähetettävä NPS-kysely (Net Promoter Score) integroitiin osaksi Raskonen asiakaspalautejärjestelmää. Arena Interactive toimittaa kuukausittain yhteenvetoraportin, josta Raskone näkee kaiken viestiliikenteen sekä kokonaiskustannukset. Saatujen arvostelujen keskiarvo on mahdollista saada myös päivittäin.
Hyödyt
Raskone saa arvokasta ja luotettavaa tietoa palveluidensa onnistumisesta, sillä asiakkaiden arviot ja suosittelut voidaan kerätä nopeasti yhteen kyselyn avulla, johon asiakkaan on helppoa ja nopeaa vastata palvelukokemuksen ollessa vielä tuoreessa muistissa. Huonoon arvosteluun voidaan reagoida välittömästi haittojen minimoimiseksi ja palvelun parantamiseksi. Automaattisen tiedonkulun ansiosta työntekijät voivat keskittyä omiin työtehtäviinsä, eikä Raskonen tarvitse lähettää mitään tietoja manuaalisesti.
Rahtikeskus
SMS-viestinvälitys ja Ryhmäviestipalvelu osana asiakas- ja henkilökuntaviestintää


Tarve
Rahtikeskus tarvitsi luotettavan SMS-viestinvälityksen osaksi ajojärjestelyn operointia. Asiakkaamme vaatimuksena oli, että viestinvälitysjärjestelmästä haluttiin lähettää viestejä myös eri kohderyhmille. Rahtikeskus tarvitsi lisäksi webhallintaliittymän, josta viestejä voidaan lähettää manuaalisesti.
Ratkaisu
Ajojärjestelijöillä ja markkinoinnilla on käytössään Ryhmäviestipalvelu, jolla voidaan lähettää sekä yksittäisiä että ryhmäkohtaisia SMS-viestejä niin asiakkaille kuin omalle henkilökunnalle helppokäyttöisen web-hallintaliittymän kautta. Ryhmäviestipalvelu on kaksisuuntainen, joten asiakkaat voivat vastata Rahtikeskuksen lähettämiin viesteihin.
Hyödyt
SMS-viestintä tarjoaa Rahtikeskukselle nopean ja luotettavan tavan viestiä asiakkailleen sekä omille sidosryhmilleen.
”Olemme olleet tyytyväisiä Arenan tarjoamaan palveluun. Palvelun luotettavuus on ollut hyvä ja asiakaspalvelun taso esimerkillistä.”
Iiro Purola, Rahtikeskus
Hedin Automotive
SMS-viestinvälitys osana markkinointiautomaatiota


Tarve
Hedin Automotive tarvitsi toimintavarman, kotimaisen, GDPR-yhteensopivan ja joustavan ratkaisun SMS-viestinvälitykseen osana markkinointiautomaatiota.
Ratkaisu
Kaksisuuntainen SMS-viestinvälitys integroitiin osaksi Laakkosen käyttämiä taustajärjestelmiä, esimerkiksi markkinointiautomaatioon. Autotalo Hedin Automotiven viestintää ohjataan toimipistekohtaisesti ja viestinnästä saadaan tarkat statistiikat sekä raportit seurantaa varten.
Hyödyt
SMS-kanavan avulla Laakkonen pystyy tehostamaan viestintäänsä, esimerkiksi luovutus- ja mielipide-kyselyitä, yhteystietojen välitystä sekä muistutuksia ja erillisiä markkinointikampanjoita.
Sanoma
SMS-viestinvälitys osana markkinointi- ja myyntiautomaatiota


Tarve
Sanoma-konsernilla oli tarve saada maksupalvelu, jossa asiakas voi maksaa ostoksensa mahdollisimman nopeasti, suoraviivaisesti ja ilman erillisten tunnusten tai muiden tietojen syöttämistä. Myös eri liiketoimintayksiköiden oli pystyttävä hyödyntämään maksutapaa joustavasti.
Ratkaisu
Tekstiviestilaskutuspalvelumme liitettiin osaksi Sanoma-konsernin maksupalveluita. Nyt minkä tahansa kotimaisen operaattorin liittymäasiakas voi käyttää tekstiviestiä maksuvaihtoehtona. Maksu suoritetaan lähettämällä tekstiviesti tiettyyn lyhytsanomanumeroon. Ostokset veloitetaan asiakkaan puhelinlaskussa ja kertyneet maksut tilitetään suoraan palveluntarjoajan pankkitilille.
Hyödyt
Maksuvaihtoehto aktivoi Sanoma-konsernin asiakkaita tekemään mobiililaitteellaan ostoksia heidän eri palveluissaan. Ostaminen onnistuu ilman erillistä kirjautumista, rekisteröitymistä ja tunnistautumista. Asiakas ei tarvitse myöskään verkkopankki- tai luottokorttitunnuksia.
Lue lisää Sanomien integraatioratkaisusta
Ilkka
SMS-viestinvälitys osana markkinointiautomaatiota


Lue lisää Ilkka-Pohjalaisen integraatioratkaisusta
Karjalainen
Tilaajamarkkinoinnin eturatkaisu


Tarve
Tavoitteena on tuoda helppokäyttöisyyttä asiakkaalle
Ratkaisu
Karjalainen Etukortti – sovelluskaupoista ladattava mobiilisovellus
Hyödyt
Kestotilaaja saa rahanarvoisia etuja hyödyntäessään Karjalaisen etukorttia.
Hilla Group
Tilaajamarkkinoinnin eturatkaisu


Tarve
Tavoitteena oli luopua paperisesta etukortista ja vahvistaa asiakassuhdetta
Ratkaisu
Hilla Etukortti – sovelluskaupoista ladattava mobiilisovellus
Hyödyt
Hilla mobiilietukortista hyötyvät asiakkaat saamalla käyttöönsä helposti rahanarvoisia etuja missä ja milloin vain, kun voimassaolevat edut ovat aina mukana puhelimessa. Hilla mobiilietukortti helpottaa etujen esilletuomista kaikkien tilaajien ulottuville
Lantmännen Cerelia
Asiakassuhteen hoitaminen lahjakortilla


Tarve
Lantmännen Cerealian tarve oli saada nopeasti suuri määrä kohtuuhintaisia lahjakortteja kuluttajille jaettavaksi. Vaatimuksena oli, että asiakas pystyy toimittamaan kuluttajille lahjakortin sekä postitse, että sähköpostilla.
Ratkaisu
Ärräkoodi täytti asiakkaan tarpeen. Lantmännen Cerealialle toimitettiin nopealla aikataululla suuri määrä koodeja, joita heidän kuluttajapalvelunsa oli helppo lähettää eteenpäin kuluttajille. Kuluttajapalvelu pystyi päättämään lähettääkö koodin kirjeitse vai sähköpostilla.
Hyödyt
Lantmännen Cerealia pystyi tarjoamaan alkuperäisen tuotteen hankintahintaan nähden kohtuullisen korvauksen kuluttajille. Nopean toimituksen myötä heidän vastauksensa kuluttajille ei viivästynyt lahjakorttien odottelun vuoksi, sekä heillä oli joustavuutta lähettää koodi kuluttajille parhaaksi valitsemallaan tavalla.
Haluatko lisää infoa asiakasratkaisuista?
Janne Ruskovaara, janne.ruskovaara@arenainteractive.fi, +358505258565
Aki Hankaniemi, aki.hankaniemi@arenainteractive.fi, +358407259479