Tavoita asiakkaasi 1- ja 2- suuntaisilla SMS- ja WhatsApp- viesteillä

1- ja 2-suuntainen viestipalvelumme ovat monipuolisia api-rajapintaratkaisuja tekstiviestien ja WhatsApp- viestien lähetykseen ja vastaanottamiseen. Niiden avulla hoidat markkinointiviestintää, operoit kampanjoita, sekä lähetät muistutuksia ja informatiivisiä viestejä.

Viestien lähettämisen ja vastaanottamisen voit toteuttaa käyttämällä monipuolista ja hyvin dokumentoitua api-rajapintaa tai vaihtoehtoisesti lähettää viestit manuaalisesti web-hallintaliittymän kautta.

Mahdollisuuksia

  • Viestien lähetys  Suomeen ja ulkomaille
  • Alfanumeerinen lähettäjä numeron sijaan (esim. Yritys Oy)
  • SMS to MAIL- ja MAIL to SMS -toiminto
  • Viestien ajastaminen sekä automatisointi
  • Integrointi lukuisiin eri taustajärjestelmiin

Perusominaisuuksia

  • GDPR yhteensopiva
  • Vahva tietoturva
  • Kestää isoja volyymeja
  • Monipuoliset mahdollisuudet raportointiin ja laskutuksen jyvittämiseen
  • Web-käyttöliittymä, jossa kattavat ominaisuudet ja tilastot viestilähetyksistä
  • Asiakastuki ja 24/7 tekninen päivystys

UUTTA!

Rajaton määrä samanaikaisia, vapaamuotoisia keskusteluita kohderyhmiesi kanssa

Ryhmäviestipalvelumme mahdollistaa vapaamuotoisten keskusteluiden käymisen eri kohderyhmien kanssa. Loppukäyttäjän käyttökokemus paranee, koska keskustelut voidaan käydä vapaamuotoisesti ilman hakusanojen käyttöä ja juuri siinä kanavassa, jossa asiakkaasi haluaa. Kaikkia keskusteluita hallinnoidaan SmartDialogin käyttöliittymästä tai api-rajapintaa hyödyntäen riippumatta siitä, mitä pikaviestiakanavaa asiakkaasi käyttää.

WhatsApp-yhteys

Nyt myös yrityksillä on mahdollista lähettää ja vastaanottaa viestejä kuluttajien WhatsApp -sovellukseen. WhatsApp-yritysnumeron kautta lähetetyt viestit ovat salattuja. Jos asiakkaasi ei voi vastaanottaa WhatsApp-yritysviestejä, voit käyttää varalla tekstiviestilähetystä (fallback).

Pikaviestintä monipuolistuu

Hyödynnä pikaviestintää entistä monipuolisemmin! Liitä viestintään mukaan kuvaa, ääntä tai liikkuvaa kuvaa. Viesteistä voit ohjata erillisille laskeutumissivuille, joissa voit kysyä esimerkiksi mielipide-palautteita tai antaa loppuasiakkaalle mahdollisuuden tehdä tilaus.

Useita pikaviestikanavia

Lähetä SMS- ja WhatsApp-viestejä suoraan kuluttajien puhelimiin.

Myöhemmin saataville tulossa myös muita pikaviestintäkanavia, kuten Facebook Messenger.

Luotettavaa ja helppoa viestintää

Lähetä viestit luotettavasti perille juuri haluamallasi hetkellä.

Viestit voidaan lähettää api-rajapinnan kautta, tai suoraan SmartDialogin käyttöliittymästä.

Monipuolisia lisäpalveluita

Liitä 1-suuntaiseen viestipalveluun myös muita valmiita lisäarvoa tuovia palveluita, kuten koodipalvelu, jolla lähetät asiakkaillesi Ärräkoodeja.

Rajapintakuvaukset:

1-suuntainen viestipalvelu

1-suuntainen viestinvälitysrajapinta mahdollistaa viestien lähettämisen omasta järjestelmästä asiakkaalle. Viestinvälitysrajapintaa voidaan hyödyntää esimerkiksi muistutuksissa ja informatiivisissa viesteissä ja sms markkinoinnissa.

 

Lataa 1-suuntaisen viestipalvelun rajapintakuvaus

2-suuntainen viestipalvelu

2-suuntainen viestinvälitysrajapinta mahdollistaa asiakkaiden vastauksien vastaanottamisen takaisin omaan järjestelmään. Rajapintaa voidaan hyödyntää esimerkiksi, kun halutaan saada nopeasti vastaus asiakkaalle lähetettyyn kysymykseen, kuten vapaaseen ajanvarausaikaan.

 

Lataa 2-suuntaisen viestipalvelun rajapintakuvaus