Mitä integraatiolla voidaan tehdä?

Integraation avulla voit ottaa asiakas- ja sidosryhmäviestentäsi käyttöön esim. SMS- ja WhatsApp -viestit. Voit lähettää ja vastaanottaa yksisuuntaisia ja kaksisuuntaisia viestejä, sekä rakentaa ja hallita keskusteluja näissä kanavissa.

Mitä integraatioon tarvitaan?

Integraatioon tarvitaan SmartDialog. -yritystili. Viestien vastaanottamiseen tarvitaan myös numerot, jotka voivat olla lyhytsanoma- tai longcode -numeroita tai pikaviestitilejä, kuten WhatsApp Business -tili.

Voit tarpeesi mukaan valita joko 1-suuntaisen tai 2-suuntaisen viestipalvelun sen mukaan onko tarve vain lähettää viestejä vai myös vastaanottaa vastauksia.

Käyttöönotto

Kun sinulla on yritystili, voit lähettää ja vastaanottaa viestejä Logic Appsista, Power automatesta sekä muista Microsoftin palveluista. Voit esimerkiksi lähettää uusia viestejä Microsoft CRM:stä, kun uusi yhteyshenkilö on luotu, tai kun tarjous sulkeutuu.