Uusi SmartDialog -palvelualusta on nyt julkaistu

Uusi SmartDialog -palvelualusta on nyt julkaistu

Uudistuminen ja asiakkaiden ilahduttaminen ovat yrityksemme tärkeimpiä arvoja. Organisaatioiden ja kuluttajien tarpeet muuttuvat teknologian muutoksen rinnalla, ja haluamme pysyä tässä muutoksessa tiukasti mukana.

Järjestelmämuutoksen taustalla on siirtyminen moderniin pilvipalvelu-ympäristöön, joka mahdollistaa entistäkin paremman tietoturvan, viestinvälityskapasiteetin skaalauksen kasvaville viestivolyymeille sekä palveluiden integroinnin osaksi muita ohjelmistoja.

Mikä SmartDialog. on?

SmartDialog. on uuden sukupolven globaali viestintäpalvelualusta, joka toimii pikaviestikanavien keskitettynä palvelualustana. Se korvaa nykyiset AIMO- ja Engine -mobiilijärjestelmämme kokonaisuudessaan vuoden 2021 loppuun mennessä.

Entisten järjestelmien monipuoliset palvelut ja ominaisuudet säilyvät myös SmartDialogissa ja lisäksi se sisältää uusia hyödyllisiä palveluita, ominaisuuksia ja toimintoja. Jatkossa palveluiden hallinta on entistä helpompaa ja järjestelmä antaa monipuolista ja tarkkaa statistiikkaa palveluiden käytöstä.

Palvelualustan avulla voidaan

  • hoitaa älykästä 1- ja 2-suuntaista viestintää eri pikaviestikanavissa
  • lähettää etukoodeja (esim. Ärräkoodi)
  • käydä chat-keskusteluja kohderyhmien kanssa
  • veloittaa maksuja puhelinlaskulla.

Mitä uutta SmartDialog. tuo?

SmartDialogilla voidaan hoitaa asiakaspalvelua, myyntiä sekä markkinointia. Sen lisäksi, että järjestelmästä voidaan lähettää 1-ja 2-suuntaisia info- ja markkinointiviestejä, voi asiakkaan kanssa aloittaa myös vapaamuotoisia keskusteluja eri pikaviestikanavissa.

SmartDialog. luo jokaiselle kontaktille uniikin chat-tyylisen ikkunan, johon tallentuu kyseisen asiakkaan kanssa käyty viestihistoria riippumatta käytetystä kanavasta. Asiakkaasi voi olla sinuun yhteydessä minkä tahansa pikaviestikanavan kautta, ja yrityksesi hallinnoi kaikkia keskusteluita suoraan käyttöliittymässä.

SmartDialogia käyttäessään yritysten ei tarvitse odottaa asiakkaan yhteydenottoa keskustelun avaamiseksi: Myös esimerkiksi tekstiviestillä tai Whatsappilla lähetetty markkinointiviesti toimii keskustelun avaajana, sillä asiakas voi vastata viestiisi vapaamuotoisesti yhden koodisanan sijaan.

SmartDialogin älykkään viestinnän ansiosta tarjoat siis asiakkaillesi helpon väylän kysyä esimerkiksi lisätietoja mainostamastasi tuotteesta tai tulevasta tapahtumasta.

Lue SmartDialogista lisää täältä

Lisätietoja:

Aki Hankaniemeen | +358 40 725 9479 | aki.hankaniemi@arenainteractive.fi.