Dialog Services – Dialogipalvelu
Dialogipalvelussa sujuvaa 1- ja 2- suuntaista viestintää ja chat-keskusteluita
Dialogipalvelulla lähetät yksittäisiä ja ryhmäkohtaisia viestejä haluamillesi kohderyhmille, ja annat heille tarvittaessa mahdollisuuden vastata viesteihin. Yhteydenotot ja keskustelut sujuvat asiakkaan näkökulmasta kätevästi SMS- ja WhatsApp-viesteillä.
Voit tarjota eri kanavien kautta asiakkaillesi vaivattoman tavan ottaa yhteyttä yritykseesi, ja aloittaa vapaamuotoisia chat-keskusteluita yrityksesi työntekijöiden kanssa. Asiakaskokemus paranee, kun yritykseesi saa yhteyden nopeasti ja asiakas saa heti tarvitsemansa tiedon tekstiviestillä tai pikaviestillä.
![](/wp-content/uploads/2023/11/smartdialog-message-channels_arrow_sd_2-768x718.png)
Hallinnoit kontakteja ja ryhmiä, lähetät ja vastaanotat viestejä sekä käyt useita yhtäaikaisia uniikkeja chat-keskusteluita Dialogipalvelussa helppokäyttöisen ja selkeän web-hallintaliittymän avulla. Dialogipalvelun käyttöliittymä toimii sekä tietokoneella että mobiililaitteilla.
Dialog Service – Mitä voit tehdä Dialogipalvelulla
Lähetä Dialogipalvelusta yksittäisiä ja ryhmäkohtaisia SMS- tai WhatsApp -viestejä haluamillesi kontakteille ja kohderyhmille. Hallinnoi ryhmiä ja niissä olevia kontakteja.
Vastaanota Dialogipalveluun SMS- ja WhatsApp-viestejä. Asiakkaat voivat vastata lähettämiisi viesteihin, tai ottaa yhteyttä eri medioiden kautta tekstiviestillä tai WhatsAppilla.
Käy chat-keskusteluita Dialogipalvelussa SMS- ja WhatsApp-kanavissa. Voit keskustella asiakkaiden kanssa joko henkilökohtaisessa tai tiimin kanssa yhteisessä chat-näkymässä.
Outbound-viestintä — viestien lähetys
![](/wp-content/uploads/2024/02/Dialog-Service-Outbound-1024x877.png)
Inbound-viestintä — viestien vastaanotto
![](/wp-content/uploads/2024/02/Dialog-Service-Inbound-1024x872.png)
Chat-dialogit — viestikeskustelut
![](/wp-content/uploads/2024/02/Dialog-Service-Chat-1024x658.png)
Dialog Service — Dialogipalvelun pääominaisuudet
Ryhmien hallinta
- Yritys voi muodostaa haluamansa määrän kontaktiryhmiä ja hallinnoida niitä
- Kontaktien yksittäinen lisäys / poisto
- Kontaktien tuonti
- Kontaktien segmentointi
- Mahdollisuus lähettää viestit ryhmälle suoraan omasta puhelimesta
- Ryhmäkohtainen viestilähetysten tarkastelu ja raportointi
- Email-to-SMS-Group
- Katso kaikki ominaisuudet tästä (Dialogiyhmien hallinta)
Viestien lähetys
- Viestit Suomeen ja ulkomaille
- Mahdollisuus nopeisiin Priority-viesteihin
- Viestilähetys, josta voi käynnistää dialogikeskusteluita
- Viestisisältöjen personointi
- Mahdollisuus rikastaa viestin sisältöä
- Viestien lähetys heti tai ajastettuna
- Markkinointikieltojen tarkistus
- Toimituskuittaukset, välitystiedot
- Katso kaikki ominaisuudet tästä (Dialogiviestien lähetys)
Chat-viestit
- Viestien vastaanotto SMS:llä / WhatsAppilla
- Mahdollisuus vastaanottaa viestejä verkkosivulomakkeen kautta (esim liidit))
- Saapuneeseen viestiin vastaaminen ja keskustelun käynnistäminen (SMS/WA)
- Keskusteluiden etenemisen seuranta ja lajittelu: uudet, luetut, vastatut, suljetut
- Useat yhtäaikaiset dialogikeskustelut
- Palvelu- ja käyttäjäkohtainen keskusteluiden seuranta
- Katso kaikki ominaisuudet tästä
Dialogiryhmien hallinta – ominaisuudet
– Yritys voi muodostaa haluamansa määrän kontaktiryhmiä ja hallinnoida niitä
– Yritys voi asettaa ryhmässä mukana olemiselle rajoituksia (ajallisia, määrällisiä)
– Yritys voi sallia omatoimisen ryhmään liittymisen tai poistumisen
– Automaattisten paluuviestien määrittäminen
– Kontaktien yksittäinen lisäys / poisto
– Kontaktien tuonti / vienti csv:llä
– Kontaktien tuonti käyttöliittymän tai rajapinnan kautta
– Yksilöivänä tietona puhelinnumero
– Kontakteille voi asettaa halutun määrän asiakaskohtaisia tietoja
– Kontaktien segmentointi
– Viestit koko ryhmälle tai ryhmän segmentoidulle osalle
– Email-to-SMS-Group
– Mahdollisuus lähettää viestit ryhmälle suoraan omasta puhelimesta
– Ryhmäkohtainen viestilähetysten tarkastelu ja raportointi
Dialogiviestien lähetys – ominaisuudet
– Viestit Suomeen ja ulkomaille
– Lähettäjä alfanumeerinen / oma tai jaettu numero: lyhytnumero, longcode, WA
– Viestimerkistöt GSM 03.38 ja Unicode
– Viestien ketjutus, max 3800 merkkiä
– Mahdollisuus nopeisiin Priority-viesteihin
– 1-suuntainen viestilähetys
– 2-suuntainen viestilähetys, josta voi käynnistää dialogikeskusteluita
– Viestisisältöjen personointi
– Viestipohjien käyttäminen ja tallennus
– Multimedia-tiedostojen käyttö viestipohjissa
– Mahdollisuus lisätä etukoodeja
– Mahdollisuus rikastaa WhatsApp-viestin sisältöä (kuva, ääni, video, Call-to-Action, Quick-Reply –toiminnot)
– Viestin esikatselu ennen lähetystä
– Viestien lähetys pysyville tai väliaikaisille kontaktiryhmille
– Viestien lähetys yksittäisille kontakteille
– Viestien lähetys heti tai ajastettuna
– Markkinointikieltojen tarkistus
– Lähetysten viestiliikennestatistiikka
– Toimituskuittaukset, välitystiedot
– Kuukausittainen laskutusraportointi
Chat-dialogit – ominaisuudet
– Dialogipalvelun tietojen tarkastelu
– Viestien vastaanotto SMS:llä / WhatsAppilla
– Mahdollisuus vastaanottaa dialogipalveluun liidiviestejä verkkosivulomakkeen kautta
– Yhteydenoton voi toteuttaa asiakkaalle helpoksi, esim. viesti suoraan palveluun QR-koodilla
– Saapuvien viestien sisällössä tekstiä tai kuvia
– Saapuneiden viestien ryhmittely palveluittain
– Mahdollista vastaanottaa viestejä ja vastata viesteihin suoraan 2-way palveluna
– Saapuneeseen viestiin vastaaminen ja keskustelun käynnistäminen (SMS / WA)
– Mahdollisuus liittää multimedia-tiedostoja WhatsApp-viesteihin dialogikeskusteluissa
– Keskustelun haku puhelinnumerolla
– Asiakkaan keskusteluhistorian tarkastelu
– Keskusteluiden etenemisen seuranta ja lajittelu: uudet, luetut, vastatut, suljetut
– Avoimeen dialogikeskusteluun voi palata ja jatkaa sitä myöhemmin
– Useat yhtäaikaiset dialogikeskustelut
– Keskustelun voi siirtää toiselle käyttäjälle
– Palvelu- ja käyttäjäkohtainen keskusteluiden seuranta
– Statusten mukainen seuranta
– Email-, SMS-, UI- notifikaatioiden käyttö saapuneista ja siirretyistä viesteistä
– Viestiliikenteen eritelty seuranta: 2-suuntaiset ryhmille lähetetyt viestit, saapuneet viestit, chat-viestit
– Kuukausittainen laskutusraportointi