SmartDialog - World of Messaging

SmartDialog – Teksti ja pikaviestit osaksi asiakas-ja sidosryhmäviestintää
SmartDialog. on uuden sukupolven viestialusta, jonka valmiiden palveluiden avulla teet älykästä digitaalista viestintää keskitetysti ja globaalisti teksti- ja pikaviestikanaviin. Sen avulla lähetät ja vastaanotat viestejä, luot keskusteluita kohdeyleisösi kanssa, automatisoit viestintääsi, lähetät etukoodeja ja laskutat maksuja puhelinlaskulla.
Kaikkia SmartDialogin palveluita hallitaan yhdestä web-hallintaliittymästä, jossa voit esimerkiksi tarkastella viestintään liittyvää statistiikkaa, hallinnoida palveluidesi käyttöoikeuksia ja lähettää ja vastaanottaa viestejä.
Web-hallintaliittymän dashboardille kokoat haluamaasi sisältöä widget-ikkunoihin, jotka voivat sisältää käymiäsi keskusteluita tai eri statistiikkaa palveluistasi.
<– Katso SmartDialog-palvelualustan esittelyvideo
Mitä SmartDialogilla voidaan tehdä
Lähetä teksti- ja pikaviestejä
Lähetä viestejä haluamillesi vastaanottajille eri viestikanaviin käyttämällä monipuolista web-hallintaliittymää tai api-rajapintaa. Voit lähettää viestejä tasaisesti kokoajan tai tehdä isoja massalähetyksiä.
Vastaanota viestejä ja keskustele
Vastaanota viestejä pikaviestisovelluksista ja hoida älykkäitä chat-keskusteluita helppokäyttöisen web-hallintaliittymän tai api-rajapinnan kautta.
Luo ja lähetä etukoodeja
Lähetä uniikkeja koodeja asiakasmuistamista tai -palkitsemista varten suoraan järjestelmästä eri pikaviestisovelluksiin. Esimerkiksi Ärräkoodin avulla palkitset R-kioskin tuotteilla.
Lähetä ja vastaanota kyselyitä
Tee mielipidekyselyitä ja tai asiakastyytyväisys-mittauksia NPS-indeksikyselyllä, käyttämällä SmartDialogin viestikanavat ja kyselyominaisuudet.
Vastaanota maksu-transaktioita
Vastaanota maksuja käyttämällä tekstiviestilaskutusta tai mobiilimaksua, jossa maksu suoritetaan loppuasiakkaan puhelinlaskulla. Voit myös liittää maksamisen osaksi viestintääsi.
Mitä uutta SmartDialog mahdollistaa?

WhatsApp-yhteys
Nyt myös yrityksillä on mahdollista lähettää ja vastaanottaa viestejä kuluttajien WhatsApp -sovellukseen. WhatsApp-yritysnumeron kautta lähetetyt viestit ovat salattuja. Jos asiakkaasi ei voi vastaanottaa WhatsApp-yritysviestejä, voit käyttää varalla tekstiviestilähetystä (fallback).
Pikaviestintä monipuolistuu
Hyödynnä pikaviestintää entistä monipuolisemmin! Liitä viestintään mukaan kuvaa, ääntä tai liikkuvaa kuvaa. Viesteistä voit ohjata erillisille laskeutumissivuille, joissa voit kysyä esimerkiksi mielipide-palautteita tai antaa loppuasiakkaalle mahdollisuuden tehdä tilaus.
SmartDialogin palvelut
1-suuntainen viestipalvelu
Tavoita asiakkaasi 1-suuntaisilla SMS- ja WhatsApp-viesteillä
2-suuntainen viestipalvelu
Tavoita asiakkaasi 2-suuntaisilla SMS- ja WhatsApp-viesteillä
Dialogipalvelu
Dialogipalvelulla voidaan käydä vapaamuotoisia chat-keskusteluita
Koodipalvelu
Lähetä etukoodeja tai Ärräkoodeja sidosryhmille ja henkilöstölle
Kyselypalvelu
Tee automaattisia mielipide- ja NPS-kyselyitä SMS- ja pikaviesteillä
Maksupalvelu
Tekstarilaskutuksella tai mobiilimaksulla asiakas pystyy maksamaan helposti
1-suuntainen viestipalvelu
1-suuntaisella viestipalvelullamme lähetät esimerkiksi tarjouksia ja tärkeitä muistutusviestejä asiakkaillesi eri pikaviestisovelluksiin.
Ota tekstiviestit ja WhatsApp-viestit osaksi yrityksesi viestintää monipuolisen ja selkeän api-rajapinnan avulla, tai operoi viestejä SmartDialogin web-hallintaliittymän kautta.


2-suuntainen viestipalvelu
2-suuntaisella viestipalvelullamme onnistuu viestien lähettämisen lisäksi myös asiakkaiden vastausten vastaanottaminen eri pikaviestisovelluksista.
Ota tekstiviestit ja WhatsApp-viestit osaksi yrityksesi viestintää monipuolisen ja selkeän api-rajapinnan avulla, tai operoi viestejä SmartDialogin web-hallintaliittymän kautta.
Dialogipalvelu
Dialogipalvelulla lähetät yksittäisiä ja ryhmäkohtaisia viestejä haluamillesi kohderyhmille, ja annat myös asiakkaillesi mahdollisuuden aloittaa vapaamuotoisia, chat-tyylisiä keskusteluita yrityksesi kanssa eri pikaviestisovelluksissa.
Käytössäsi on useita pikaviestisovelluksia, esimerkiksi WhatsApp, SMS sekä Facebook messenger. Asiakkaasi käy keskustelua haluamassaan pikaviestisovelluksessa, ja yrityksesi hallinnoi kaikkia keskusteluita helppokäyttöisessä SmartDialogin web-hallintaliittymässä.


Koodipalvelu
Koodipalvelulla hallinnoit digitaalisia koodeja, joita voit liittää teksti- ja pikaviesteillä tapahtuvaan viestintääsi. Koodit voivat liittyä esimerkiksi etujen tarjoamiseen, jossa koodin avulla saa verkkokaupasta alennuksen tuotteesta tai lahjan kivijalkamyymälästä. Koodien käyttömahdollisuudet ovat monipuoliset.
Kyselypalvelu
Automaattisilla kyselyillä tekstiviesti- ja pikaviestikanavien kautta voit mitata esimerkiksi asiakastyytyväisyyttä tai henkilöstösi mielipidettä helposti ja kustannustehokkaasti. Kyselyviestiin on nopea vastata, jolloin vastausprosentit ovat korkeat! Näet reaaliaikaisen statistiikan web-hallintaliittymästä, jonka lisäksi saat tulosraportit automaattisesti sähköpostiisi.


Maksupalvelu
Maksupalveluiden avulla asiakkaasi maksavat pienet kertaostokset turvallisesti ja nopeasti suoraan mobiililaitteellaan, ja suorittavat laskun oman puhelinlaskunsa mukana.