SMS ja WhatsApp asiakasviestinnässä

SmartDialog on uuden sukupolven palvelualusta älykkääseen digitaaliseen viestintään eri pikaviestikanavissa. Eniten käytetyt ja nopeimmin kasvavat kanavat ovat tällä hetkellä SMS ja WhatsApp. 

Suurin osa sekä manuaalisesti että automaattisesti ohjatuista globaaleista B2B- ja B2C-viesteistä välittyy edelleen tekstiviestikanavissa, huolimatta muiden kanavien, kuten WhatsAppin, käytön lisääntymisestä. SMS-viestinnän määrän nopeaan kasvuun vaikuttaa muun muassa pilvipalveluihin yhdistettävät automaattiset B2B ja B2C -viestinnän integraatioratkaisut. 

Tekstiviestissä organisaatioilla on luotettava ja kustannustehokas yhteys asiakkaisiin.

SMS-viestinnän infot

WhatsApp-viestinnän infot

Metan Messenger-kanavat ja RCS

SmartDialogin dialogipalvelu tukee nyt SMS:n ja WhatsAppin lisäksi myös Meta-yhtiöön kuuluvia Facebook Messenger ja Instagram Direct Messenger–viestejä. Näissä kanavissa, loppuasiakkaat aina käynnistävät chat-keskustelut.

Yritysten viestintä monipuolistuu ja laajenee lähitulevaisuudessakin, kun ”laajennettu SMS” eli RCS –viestikanava tulee uutena kanavana SmartDialogiin.

Haluatko lisää infoa palvelustamme?

Ota yhteyttä meidän asiakaspalveluumme support@arenainteractive.fi tai