Tiedote 4.11.2016 Pelicans Appsi – Kaikki fanille yhdessä kanavassa!

Lahden Pelicans Oy on julkaissut fanisovelluksen, joka yhdistää toisiinsa seuran, kannattajat, median ja yhteistyökumppanit, ja tuo yhteisen kanavan kaikkien sidosryhmien käyttöön.

Entistä paremmat edut faniyhteisön ulottuville

Sovelluksen kautta saadaan parhaat yhteistyökumppaneiden edut nopeasti ja näkyvästi kuluttajille. Ensimmäisenä sovelluksen lataajille tarjoaa etuja Pelicansin yhteistyökumppani Subway-ravintolat. Nopeille käyttöönottajille tarjolla on myös Ruutu+ -katseluaikaa ja alennuksia Pelicansin ottelulippuihin.

Sovellus parantaa asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden välistä yhteyttä. Pelicans -yhteisöön kuuluville tarjoamme entistä parempia ja konkreettisia etuja. Toivomme faneilta palautetta sovelluksesta, jotta voimme kehittää sitä jatkossakin mahdollisimman käyttäjäystävälliseksi”, toivoo Pelicansin mediatuottaja Samuli Kaikkonen.

Kaikki Pelicans-informaatio yhdessä kanavassa

Tuoreimmat uutiset, kohutuimmat otteluvideot, reaaliaikaiset tilastot ja pistepörssit. Pelicans -sovellus tuo joukkueen tärkeimmät tiedot heti fanien taskuun. Viestintä hoituu näppärästi sovellukseen sujahtavilla push-viesteillä, niin otteluiden aikana kuin pelipäivien välillä.

”Pelicansin uusi applikaatio yhdistää Liigan tarjoamia sisältöjä, Pelicansin fanipalvelut ja Mediatalo ESAn tuottamia Hockey Time-sisältöjä. Tuomme kaiken oleellisen Pelicans-informaation yhteen ja samaan kanavaan. Mediatalo ESA tekee tiivistä yhteistyötä Pelicansin  kanssa ja uusi appsi tarjoaa yhteistyölle yhä paremmat mahdollisuudet”, toteaa Mediatalo ESAn kehitysjohtaja Kari Kaikkonen.

Tulossa myös maksupalveluita

Pelicans -sovellus on jo nyt erittäin kätevä väline ottelulippujen ostamiseen. Tulossa on kuitenkin myös kokonaan uudenlaisia palvelupaketteja, jotka lisäävät fanien ostomahdollisuuksia. Suoraviivaisten myynti- ja maksukanavien ansiosta kannattajat pääsevät hyödyntämään sovellusta monipuolisesti erilaisissa ostotilanteissa niin kotona kuin hallilla.

Maksaminen mobiilin kautta kasvaa lähitulevaisuudessa räjähdysmäisesti. Maksuliikenteen nopea murros näkyy esimerkiksi siinä, että mobiilista on tullut kuluvana vuonna jo pankkiasioinnin suosituin kanava. Pelicans haluaa olla mukana tämän muutoksen ykkösketjussa.

Pyrimme siihen, että Pelicans-fani ei tarvitsisi hallilla asioimiseen muuta kuin puhelimen. Sovelluksella voi tulevaisuudessa tehdä etukäteisostoksia, jotka fani voi noutaa kätevästi oman aikataulunsa mukaan, saapuessaan hallille tai ottelun erätauoilla. Yhtiömme etsii myös mahdollisuutta tuoda jatkossa kausikortit suoraan sovellukseen, jolloin moni seuran ja fanin tekemä työvaihe poistuu ja asiointi suoraviivaistuu”, kertoo Arena Interactiven Senior Sales Manager Jussi Jalasaho.
 

Lisätietoja:

Pelicans, Samuli Kaikkonen, 040 543 5742, samuli.kaikkonen@pelicans.fi

Mediatalo ESA, Kari Kaikkonen, 044 736 0206, kari.kaikkonen@mediataloesa.fi

Arena Interactive, Jussi Jalasaho, 050 576 8539, jussi.jalasaho@arenainteractive.fi

Pelicans on Liigassa pelaava lahtelainen jääkiekkoseura. Pelicans toimii Liigassa edelläkävijöiden joukossa ja haluaa tarjota faniensa käyttöön parhaita ratkaisuja, jotka helpottavat näiden elämää.

Mediatalo ESA on Päijät-Hämeen johtava mediayhtiö, joka on erikoistunut painettujen ja digitaalisten sisältöjen sekä mediapalveluiden tuottamiseen. Mediatalo ESA on toteuttanut Pelicans -sovelluksen graafisen ilmeen, mainonnan ja sovellukseen liittyvän viestinnän.

Arena Interactive on digitaalisen asiakasviestinnän ja maksamisen asiantunteva teknologia- ja palveluyritys. Arena Interactive vastaa Pelicans -sovelluksen teknisestä toteutuksesta.

FI

Jätä meille yhteystietosi, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

Haluatko keskustella? Laita meille viesti: Email, WhatsApp tai SMS!