Käy älykkäitä keskusteluita kohderyhmiesi kanssa eri pikaviestisovelluksissa

Ota pikaviestisovellukset osaksi viestintääsi SmartDialogin palveluiden avulla.

Dialogipalvelulla lähetät yksittäisiä ja ryhmäkohtaisia viestejä haluamillesi kohderyhmille, ja annat heille mahdollisuuden aloittaa vapaamuotoisia chat-tyylisiä keskusteluita yrityksesi kanssa. Loppukäyttäjän käyttökokemus paranee, kun keskustelua voidaan käydä vapaamuotoisesti juuri siinä pikaviestisovelluksessa, jossa asiakkaasi haluaa.

Dialogipalvelu on yksi SmartDialogin sisältämistä palveluista. Kaikkia palveluita hallinnoidaan saman, helppokäyttöisen käyttöliittymän kautta. Voit valita käyttöösi yhden palvelun, tai yhdistellä niistä tarvitsemasi kokonaisuuden.

1.

Vapaamuotoisten keskusteluiden käyminen eri pikaviestisovelluksissa

Vastaanota asiakkaiden viestejä eri pikaviestisovelluksista ja anna asiakkaillesi mahdollisuus vastata viesteihin vapaamuotoisesti. 

2.

Rajaton keskusteluiden määrä

Hallinnoi rajatonta määrää yhtäaikaisia ja vapaamuotoisia keskusteluita kohderyhmiesi kanssa SmartDialogin web-hallintaliittymässä.

3.

Useat pikaviestisovellukset

Tekstiviestin lisäksi viestejä voidaan lähettää nyt myös kuluttajien WhatsAppiin. Myöhemmin saatavilla myös muita pikaviestisovelluksia, kuten Facebook Messenger.

Hallinnoi useita yhtäaikaisia chat-keskusteluita asiakkaidesi kanssa

Dialogipalvelulla voit hallinnoida useita yhtäaikaisia, uniikkeja keskusteluita kohderyhmiesi kanssa. Kun esimerkiksi WhatsAppilla tai tekstiviestillä lähettämääsi markkinointiviestiin, tiedotteeseen tai mainokseen reagoidaan vastauksella, muodostuu tästä uniikki keskusteluikkuna SmartDialogin web-hallintaliittymään.

Asiakkaasi ja kohderyhmäsi voivat myös aloittaa itse keskusteluita kanssasi eri tavoin, esimerkiksi verkkosivujen keskusteluikkunan kautta, vastaamalla pikaviestisovelluksen kautta lähettämääsi markkinointiviestiin, tai lähettämällä viestin printti-, tv-, radio tai sosiaalisen median mainoksessa olevaan numeroon.

Kohderyhmäsi käy keskustelua haluamassaan pikaviestisovelluksessa, ja yrityksesi hallinnoi kaikkia keskusteluita yhdellä järjestelmällä. Käyttöliittymästä löydät myös jokaisen asiakkaan kanssa käydyn viestihistorian, jonka huomiointi tulevassa viestinnässä parantaa asiakaskokemusta.

Kontaktiryhmien hallinta

  • Kontaktiryhmien muodostaminen
  • Kontaktien tuominen ryhmiin yksittäin tai csv-tiedostona
  • Kontaktien lataaminen palvelusta csv-tiedostona
  • Kontaktien segmentointi ryhmän sisällä valittujen tietojen perusteella

SMS- ja WhatsApp-viestien lähetys

  • SMS ja WhatsApp -viestien lähettäminen yksittäisille kontakteille ja kontaktiryhmille
  • Viestilähetyksen vastaanottajat voivat vastata viestiin, jolloin syntyy dialogikeskusteluita
  • Useat yhtäaikaiset dialogikeskustelut vastaanottajien kanssa
  • Dialogikeskustelun etenemistä voi seurata ja keskusteluita voi lajitella niiden tilan mukaa

Muita ominaisuuksia

  • SMS ja WhatsApp -viestien lähetys Suomeen ja ulkomaille 
  • Lähetettävien viestien ajastaminen ja viestien validiteettiajan määrittäminen
  • Viestien ketjuttaminen
  • Viestisisältöjen personointi
  • MT-viestien toimituskuittaukset (DLR) ja välitysvirheiden seuranta