Tehostimme ja helpotimme Tallink Siljan asiakas- ja henkilökuntaviestintää SMS-viestinnällä. Tehostamisen avulla nopeutettiin merkittävästi viestinnän yhteydenpitoa niin asiakkaisiin kuin henkilökuntaankin.
Tarve
Tallink Silja tarvitsi luotettavan SMS-viestinvälityksen osaksi varausjärjestelmäänsä. Asiakkaamme vaatimuksena oli, että viestinvälitysjärjestelmästä haluttiin lähettää viestejä myös eri maalaisten matkustajien puhelimiin. Tallink Silja tarvitsi lisäksi web-hallintaliittymän, josta viestejä voidaan lähettää manuaalisesti.
Ratkaisu
Tallink Siljalla otettiin käyttöön kahdensuuntainen SMS-viestinvälitys, joka on kytketty Tallink Siljan varausjärjestelmään. Lisäksi asiakaspalvelulla ja markkinoinnilla on käytössään Ryhmäviestipalvelu, jolla voidaan lähettää sekä yksittäisiä että ryhmäkohtaisia SMS-viestejä niin asiakkaille kuin omalle henkilökunnalle helppokäyttöisen web-hallintaliittymän kautta.
Hyödyt
SMS-viestintä tarjoaa Tallink Siljalle tehokkaan, nopean ja luotettavan tavan viestiä eri maalaisille asiakkailleen sekä sisäisesti omalle henkilökunnalleen.