Helpotimme ja monipuolistimme Rahtikeskuksen asiakasja henkilökuntaviestintää SMS-viestinnällä. Tehostamisen avulla nopeutettiin merkittävästi viestinnän yhteydenpitoa niin asiakkaisiin kuin kuljettajiin.
Tarve
Rahtikeskus tarvitsi luotettavan SMS-viestinvälityksen osaksi ajojärjestelyn operointia. Asiakkaamme vaatimuksena oli, että viestinvälitysjärjestelmästä haluttiin lähettää viestejä myös eri kohderyhmille. Rahtikeskus tarvitsi lisäksi webhallintaliittymän, josta viestejä voidaan lähettää manuaalisesti.
Ratkaisu
Ajojärjestelijöillä ja markkinoinnilla on käytössään Ryhmäviestipalvelu, jolla voidaan lähettää sekä yksittäisiä että ryhmäkohtaisia SMS-viestejä niin asiakkaille kuin omalle henkilökunnalle helppokäyttöisen web-hallintaliittymän kautta. Ryhmäviestipalvelu on kaksisuuntainen, joten asiakkaat voivat vastata Rahtikeskuksen lähettämiin viesteihin.
Hyödyt
SMS-viestintä tarjoaa Rahtikeskukselle nopean ja luotettavan tavan viestiä asiakkailleen sekä omille sidosryhmilleen.
”Olemme olleet tyytyväisiä Arenan tarjoamaan palveluun. Palvelun luotettavuus on ollut hyvä ja asiakaspalvelun taso esimerkillistä.”
Iiro Purola, Rahtikeskus