Smartdialog laajenee uusilla viestikanavilla

SmartDialog laajenee uusilla viestikanavilla

SmartDialog on uuden sukupolven palvelualusta älykkääseen digitaaliseen viestintään eri pikaviestikanavissa. Eniten käytetyt ja nopeimmin kasvavat kanavat ovat SMS ja WhatsApp. Kasvuun vaikuttaa muun muassa mahdollisuus yhdistää näitä viestintäkanavia automaattisilla B2B ja B2C –viestinnän integraatioratkaisuilla pilvipalveluihin.

SmartDialogin kautta tarjoamme yritysten viestintään monipuolisesti muitakin pikaviestintäkanavia. Tällä hetkellä SmartDialogin 1- ja 2- suuntaiset viestipalvelut ja Dialogikeskustelut tukevat SMS:n ja WhatsAppin lisäksi Facebook Messenger ja Instagram Direct Messenger–viestejä. Yritysten viestintää monipuolistamaan on SmartDialogiin tulossa lähiaikoina vaiheittain myös ”laajennettu SMS” eli RCS –viestikanava. Tällä hetkellä RCS toimii Googlen puhelimissa Elisan operaattoriyhteydellä. Tarjonta on laajenemassa muille operaattoreille ja Applen puhelimiin tämän hetken tietojen mukaan vuoden 2024 aikana.

SmartDialogin keskiössä on Dialogipalvelu, jossa on mahdollisuus aloittaa ja vastaanottaa rajaton määrä samanaikaisia, vapaamuotoisia keskusteluita useista eri viestikanavista. Pikaviestikanavien kautta voit liittää viestintääsi entistä tehokkaammin mukaan videoita, kuvia, ääntä ja muita tiedostoja. Voit tarjota vastaanottajille suoria toimintopainikkeita, joista kommentit ja yhteydenotot on helppo käynnistää. Käyttökokemus paranee, kun keskustelut voidaan käydä vapaamuotoisesti ilman hakusanojen käyttöä ja juuri siinä pikaviestisovelluksessa, jossa kontaktisi haluaa sillä hetkellä viestintää käydä.

Lue myös:

Blogi: WhatsApp asiakasviestinnässä

Blogi: WhatsApp yritysviestinnässä

Blogi: Monikanavainen asiakasviestintä kannattaa!

 
 
FI

Jätä meille yhteystietosi, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

Haluatko keskustella? Laita meille viesti: Email, WhatsApp tai SMS!