
SmartDialog – Teksti ja pikaviestit osaksi asiakas-ja sidosryhmäviestintää
SmartDialog. on uuden sukupolven viestialusta, jonka valmiiden palveluiden avulla teet älykästä digitaalista viestintää keskitetysti ja globaalisti teksti- ja pikaviestikanaviin. Sen avulla lähetät ja vastaanotat viestejä, luot keskusteluita kohdeyleisösi kanssa, automatisoit viestintääsi, lähetät etukoodeja ja laskutat maksuja puhelinlaskulla.
Monipuolinen web-hallintaliittymä palveluiden hallintaan
Kaikkia SmartDialogin palveluita hallitaan yhdestä web-hallintaliittymästä, jossa voit esimerkiksi tarkastella viestintään liittyvää statistiikkaa, hallinnoida palveluidesi käyttöoikeuksia ja lähettää ja vastaanottaa viestejä. Web-hallintaliittymän dashboardille kokoat haluamaasi sisältöä widget-ikkunoihin, jotka voivat sisältää käymiäsi keskusteluita tai eri statistiikkaa palveluistasi.
<– Katso SmartDialog-palvelualustan esittelyvideo
Mitä SmartDialogilla voidaan tehdä
Lähetä teksti- ja pikaviestejä
Lähetä viestejä haluamillesi vastaanottajille eri viestikanaviin käyttämällä monipuolista web-hallintaliittymää tai api-rajapintaa. Voit lähettää viestejä tasaisesti kokoajan tai tehdä isoja massalähetyksiä.
Vastaanota viestejä ja keskustele
Vastaanota viestejä pikaviestisovelluksista ja hoida älykkäitä chat-keskusteluita helppokäyttöisen web-hallintaliittymän tai api-rajapinnan kautta.
Luo ja lähetä koodeja
Lähetä uniikkeja koodeja asiakasmuistamista tai -palkitsemista varten suoraan järjestelmästä eri pikaviestisovelluksiin. Esimerkiksi Ärräkoodin avulla palkitset R-kioskin tuotteilla.
Vastaanota maksuja
Vastaanota maksuja käyttämällä tekstiviestilaskutusta tai mobiilimaksua, jossa maksu suoritetaan loppuasiakkaan puhelinlaskulla. Voit myös liittää maksamisen osaksi viestintääsi.

Mitä uutta SmartDialog. mahdollistaa?
Rajaton määrä samanaikaisia, vapaamuotoisia keskusteluita kohderyhmiesi kanssa eri pikaviestisovelluksissa
SmartDialogin keskiössä on mahdollisuus aloittaa vapaamuotoisia keskusteluita eri kohderyhmien kanssa monesta eri pikaviestisovelluksesta. Loppukäyttäjän käyttökokemus paranee, koska keskustelut voidaan käydä vapaamuotoisesti ilman hakusanojen käyttöä ja juuri siinä pikaviestisovelluksessa, jossa asiakkaasi haluaa. Kaikkia keskusteluita hallinnoidaan SmartDialogin käyttöliittymästä tai api-rajapintaa hyödyntäen riippumatta siitä, mikä pikaviestisovellus asiakkaallasi on käytössä.
WhatsApp-yhteys
Nyt myös yrityksillä on mahdollista lähettää ja vastaanottaa viestejä kuluttajien WhatsApp -sovellukseen. WhatsApp-yritysnumeron kautta lähetetyt viestit ovat salattuja. Jos asiakkaasi ei voi vastaanottaa WhatsApp-yritysviestejä, voit käyttää varalla tekstiviestilähetystä (fallback).
Pikaviestintä monipuolistuu
Hyödynnä pikaviestintää entistä monipuolisemmin! Liitä viestintään mukaan kuvaa, ääntä tai liikkuvaa kuvaa. Viesteistä voit ohjata erillisille laskeutumissivuille, joissa voit kysyä esimerkiksi mielipide-palautteita tai antaa loppuasiakkaalle mahdollisuuden tehdä tilaus.
SmartDialogin palvelut:

1-suuntainen viestipalvelu
1-suuntaisella viestipalvelullamme lähetät esimerkiksi tarjouksia ja tärkeitä muistutusviestejä asiakkaillesi eri pikaviestisovelluksiin.
Ota tekstiviestit ja WhatsApp-viestit osaksi yrityksesi viestintää monipuolisen ja selkeän api-rajapinnan avulla, tai operoi viestejä SmartDialogin web-hallintaliittymän kautta.

2-suuntainen viestipalvelu
2-suuntaisella viestipalvelullamme onnistuu viestien lähettämisen lisäksi myös asiakkaiden vastausten vastaanottaminen eri pikaviestisovelluksista.
Ota tekstiviestit ja WhatsApp-viestit osaksi yrityksesi viestintää monipuolisen ja selkeän api-rajapinnan avulla, tai operoi viestejä SmartDialogin web-hallintaliittymän kautta.

Dialogipalvelu
Dialogipalvelulla lähetät yksittäisiä ja ryhmäkohtaisia viestejä haluamillesi kohderyhmille, ja annat myös asiakkaillesi mahdollisuuden aloittaa vapaamuotoisia, chat-tyylisiä keskusteluita yrityksesi kanssa eri pikaviestisovelluksissa. Käytössäsi on useita pikaviestisovelluksia, esimerkiksi WhatsApp, SMS sekä Facebook messenger. Asiakkaasi käy keskustelua haluamassaan pikaviestisovelluksessa, ja yrityksesi hallinnoi kaikkia keskusteluita helppokäyttöisessä SmartDialogin web-hallintaliittymässä.

Maksupalvelu
Maksupalveluiden avulla asiakkaasi maksavat pienet kertaostokset turvallisesti ja nopeasti suoraan mobiililaitteellaan, ja suorittavat laskun oman puhelinlaskunsa mukana.

Code Service – Koodipalvelu
Koodipalvelulla hallinnoit digitaalisia koodeja, joita voit liittää teksti- ja pikaviesteillä tapahtuvaan viestintääsi. Koodit voivat liittyä esimerkiksi etujen tarjoamiseen, jossa koodin avulla saa verkkokaupasta alennuksen tuotteesta tai lahjan kivijalkamyymälästä. Koodien käyttömahdollisuudet ovat monipuoliset.

Kyselypalvelu
Automaattisilla kyselyillä tekstiviesti- ja pikaviestikanavien kautta voit mitata esimerkiksi asiakastyytyväisyyttä tai henkilöstösi mielipidettä helposti ja kustannustehokkaasti. Kyselyviestiin on nopea vastata, jolloin vastausprosentit ovat korkeat! Näet reaaliaikaisen statistiikan web-hallintaliittymästä, jonka lisäksi saat tulosraportit automaattisesti sähköpostiisi.

Lahjakoodi
Arena Interactiven ja R-kioskin toteuttama Ärräkoodi on sähköinen lahjakortti, joka lähetetään suoraan kuluttajan puhelimeen. Ärräkoodit ja muut lahjakoodit voidaan tilata lahjakoodi.fi-sivuston kautta