Hyödynnä 1-suuntaista tekstiviestipalvelua asiakkaiden informoimisessa ja muistuttamisessa

 

1-suuntaisella tekstiviestipalvelulla lähetät tekstiviestit suoraan asiakkaidesi puhelimiin monipuolisen ja hyvin dokumentoidun api-rajapinnan kautta. Voit myös lähettää ryhmäviestejä manuaalisesti helppokäyttöisen web-hallintaliittymän kautta. 1-suuntainen tekstiviestipalvelu sopii loistavasti esimerkiksi muistutusten ja informatiivisten viestien lähettämiseen sekä markkinointiviestintään. Mikäli haluat viestien lähettämisen lisäksi vastaanottaa asiakkaidesi vastauksia takaisin järjestelmään, tutustu 2-suuntaiseen tekstiviestipalveluumme.

Tekstiviestien tehokkuus perustuu niiden henkilökohtaisuuteen, tavoittavuuteen ja hyvään huomioarvoon. Niiden kautta annat asiakkaillesi uuden tavan olla yhteydessä yritykseesi, operoit kampanjoita, lähetät tiedotteita tai annat asiakkaillesi mahdollisuuden maksaa tekstiviestillä. Lisäksi voit kysyä asiakkaidesi mielipidettä, ja kiittää heitä tämän jälkeen vaikkapa Ärrä-koodilla!

Tekstiviestipalvelun tekninen esittely

SMS-viestien lähettäminen voidaan hoitaa helppokäyttöisestä ja monipuolisesta web-hallintaliittymästä (ryhmäviestipalvelu) tai omasta järjestelmästäsi hyödyntämällä monipuolisia ja hyvin dokumentoituja 1- ja 2-suuntaisia SMS-viestinvälitys rajapintojamme.

Ryhmäviestipalvelun ja rajapinnan ominaisuuksina ovat esimerkiksi ryhmien hallinta, viestien kohdennus, alfanumeerinen lähettäjä, viestipohjien tallennus ja ajastukset. Viestinvälitys onnistuu niin kotimaahan kuin ulkomaille.

Viestinvälitysmoottorimme on rakennettu välittämään suuria viestinvälitysvolyymejä ja laatujärjestelmämme takaa palvelun toiminnan laadun asiakkaillemme. Käytössäsi on asiakastuki ja 24/7 tekninen päivystys.

1-suuntainen SMS-gateway

1-suuntainen viestinvälitysrajapinta mahdollistaa viestien lähettämisen omasta järjestelmästä asiakkaalle. Viestinvälitysrajapintaa voidaan hyödyntää esimerkiksi muistutuksissa ja informatiivisissa viesteissä ja sms markkinoinnissa.

 
 

2-suuntainen SMS-gateway

2-suuntainen viestinvälitysrajapinta mahdollistaa asiakkaiden vastauksien vastaanottamisen takaisin omaan järjestelmään. Rajapintaa voidaan hyödyntää esimerkiksi, kun halutaan saada nopeasti vastaus asiakkaalle lähetettyyn kysymykseen, kuten vapaaseen ajanvarausaikaan.

 

Palveluidemme käyttöönotto on helppoa!

Lue lisää

Tutustu myös muihin markkinoinnin viestintäpalveluihimme:

2-suuntainen tekstiviestipalvelu
Ärräkoodi

Tehdäänkö yhteistyötä?

Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun pikimmiten yhteydessä!