Arena Interactivesta Mauticin ensimmäinen suomalainen kumppani

Mautic – automaattista tehoa asiakasviestintääsi ja markkinointiisi

Mautic on asiakasviestinnän automaatiotyökalu, joka automatisoi jokapäiväisiä myynnin ja markkinoinnin prosesseja vähentäen yrityksen manuaalisen työn määrää. Se yhdistää kaikki yrityksen asiakasviestintään käyttämät kanavat yhden työkalun alle, jonka kautta niiden hallinnointi tehostuu ja nopeutuu.

Mauticin avulla nykyisistä ja potentiaalisista asiakkaista saadaan kerättyä ensiarvoisen tärkeää tietoa esimerkiksi seuraamalla heidän liikkumistaan yrityksen eri asiakasviestinnän kanavissa. Tilastojen ja raporttien avulla voidaan arvioida asiakkaan kiinnostuksenkohteita ja kohdentaa tulevaa viestintää juuri sellaiseksi, kuin asiakas odottaa.

Arena Interactivella yli vuoden kokemus Mauticista

Arena Interactive on käyttänyt Mauticia asiakasviestinnässään yli vuoden ja tänä aikana yrityksen oma asiakasymmärrys on ottanut ison harppauksen: automaation avulla myynti- ja markkinointiprosessit ovat tehostuneet ja asiakkaan tarpeita ymmärretään nyt paremmin kuin koskaan.  Hyvien kokemusten ja tulosten siivittämänä Arena Interactive solmi vuoden 2017 lopussa Suomen ensimmäisen virallisen Mautic -kumppanuuden, ja sopimuksen myötä Mautic otettiin osaksi Arena Interactiven palvelutarjontaa. Ensimmäiset Mautic -asiakkuudet onkin jo solmittu ja näistä tullaan kertomaan myöhemmin lisää.

”Tutustuimme Mauticiin ensimmäisen kerran jo puolitoista vuotta sitten. Nyt, kun olemme käyttäneet Mauticia omassa toiminnassamme jo tovin sekä toimittaneet muutamia asiakastoimituksia, totesimme sen erittäin hyväksi markkinointiautomaatio ratkaisuksi. Tästä syystä halusimme tulla Mauticin ensimmäiseksi viralliseksi kumppaniksi Suomessa ja tuoda sen osaksi omaa palveluvalikoimaamme. Mautic kehittyy jatkuvasti eteenpäin ja siihen on esimerkiksi tulossa kevään aikana lisälaajennus Maven, jonka avulla asiakasviestinnän automaation optimoiminen sekä oman että Mautic -yhteisön (globaalisti yli 200000 organisaatiota) tuottaman datan avulla vie markkinointiviestinnän aivan eri ulottuvuuksille.”

Aki Hankaniemi, CEO

Asiakasymmärryksemme on lisääntynyt Mauticin käyttöönoton jälkeen runsaasti. Asiakkaan aiemman käyttäytymisen perusteella voimme jo ennen ensimmäistä tapaamista päätellä sen, mistä palveluistamme asiakas onkiinnostunut. Ensimmäistä asiakastapaamista sujuvoittaa, kun voimme valmistautua asiakkaan spesifeihin kysymyksiin miettien sitä, miten kyseinen ratkaisumme parantaa juuri heidän liiketoimintaansa.

Jussi Jalasaho, Senior Sales Manager”

Leave us your information, we will contact you!

Chat with us via text or WhatsApp!