Tavoita asiakkaasi 2- suuntaisilla SMS- ja WhatsApp- viesteillä

2-suuntainen viestipalvelu on monipuolinen api-rajapintaratkaisu SMS- ja WhatsApp- viestien lähetykseen ja vastaanottoon. Sen avulla saat asiakkaaltasi nopean vastauksen esimerkiksi ajanvarausta, mielipidekyselyä tai tilausta koskevaan kysymykseen. Lisäksi voit kysyä asiakkaidesi mielipidettä, ja kiittää heitä tämän jälkeen vaikkapa Ärrä-koodilla!

2-suuntainen viestipalvelu on yksi SmartDialogin sisältämistä palveluista. Kaikkia palveluita hallinnoidaan saman, helppokäyttöisen käyttöliittymän kautta. Voit valita käyttöösi yhden palvelun, tai yhdistellä niistä tarvitsemasi kokonaisuuden.

Useita pikaviestikanavia

Lähetä SMS- ja WhatsApp-viestejä suoraan kuluttajien puhelimiin ja vastaanota viesteihisi myös vastauksia.

Myöhemmin saataville tulossa myös muita pikaviestintäkanavia, kuten Facebook Messenger.

Luotettavaa ja helppoa viestintää

Lähetä viestit luotettavasti perille juuri haluamallasi hetkellä.

Viestit voidaan lähettää api-rajapinnan kautta, tai suoraan SmartDialogin käyttöliittymästä.

Monipuolisia lisäpalveluita

Liitä 2-suuntaiseen viestipalveluun myös muita valmiita lisäarvoa tuovia palveluita, kuten tekstiviestimaksaminen tai koodipalvelu, jolla lähetät asiakkaillesi Ärräkoodeja.

2-suuntaisella viestipalvelulla vastaanotat viestien lähettämisen lisäksi myös asiakkaidesi vastaukset

2-suuntainen viestipalvelu mahdollistaa sekä viestien lähettämisen, että asiakkaan vastauksen vastaanottamisen. Hyödynnä 2-suuntaista viestipalvelua esimerkiksi silloin, kun haluat saada asiakkaaltasi nopean vastauksen esimerkiksi ajanvarausta, mielipidekyselyä tai tilausta koskevaan kysymykseen. Lisäksi voit kiittää heitä tämän jälkeen vaikkapa Ärrä-koodilla.

Viestien lähettämisen ja vastaanottamisen voit toteuttaa käyttämällä monipuolista ja hyvin dokumentoitua api-rajapintaa tai vaihtoehtoisesti lähettää ja vastaanottaa viestit manuaalisesti web-hallintaliittymän kautta. 2-suuntaiseen viestipalveluun voidaan liittää myös tekstiviestimaksaminen, jolloin annat asiakkaillesi mahdollisuuden tekstiviestillä maksamiseen.

Mikäli haluat ainoastaan lähettää viestejä, tutustu 1- suuntaiseen viestipalveluumme.

Mahdollisuuksia

  • Viestien lähetys  Suomeen ja ulkomaille
  • Useamman kysymys-vastaus –parin yhdistäminen
  • Alfanumeerinen lähettäjä numeron sijaan (esim. Yritys Oy)
  • Tekstiviestin lähetys sähköpostiin ja sähköpostin lähetys tekstiviestinä
  • Viestien ajastaminen sekä automatisointi
  • Integrointi lukuisiin eri taustajärjestelmiin

Perusominaisuuksia

  • GDPR yhteensopiva
  • Vahva tietoturva
  • Kestää isoja volyymeja
  • Monipuoliset mahdollisuudet raportointiin ja laskutuksen jyvittämiseen
  • Web-käyttöliittymä, jossa kattavat ominaisuudet ja tilastot viestilähetyksistä
  • Asiakastuki ja 24/7 tekninen päivystys

Tutustu SmartDialogin rajapintakuvauksiin

Engine rajapintakuvaukset:

1-suuntainen SMS-gateway

1-suuntainen viestinvälitysrajapinta mahdollistaa viestien lähettämisen omasta järjestelmästä asiakkaalle. Viestinvälitysrajapintaa voidaan hyödyntää esimerkiksi muistutuksissa ja informatiivisissa viesteissä ja sms markkinoinnissa.

 

Lataa 1-suuntaisen viestipalvelun rajapintakuvaus

2-suuntainen SMS-gateway

2-suuntainen viestinvälitysrajapinta mahdollistaa asiakkaiden vastauksien vastaanottamisen takaisin omaan järjestelmään. Rajapintaa voidaan hyödyntää esimerkiksi, kun halutaan saada nopeasti vastaus asiakkaalle lähetettyyn kysymykseen, kuten vapaaseen ajanvarausaikaan.

 

Lataa 2-suuntaisen viestipalvelun rajapintakuvaus

Haluatko testitunnukset rajapinnan testausta varten? Täytä alla olevat tiedot ja lähetämme tunnukset sähköpostiisi!