Tavoita asiakkaasi 2- suuntaisilla tekstiviesteillä ja WhatsApp- viesteillä

Pikaviestisovellukset ovat loistava tapa monipuolistaa ja tehostaa viestintää. 2-suuntainen viestipalvelumme on monipuolinen api-rajapintaratkaisu tekstiviestien ja WhatsApp-viestien lähetykseen ja vastaanottoon. Sen avulla saat asiakkaaltasi nopean vastauksen esimerkiksi ajanvarausta, mielipidekyselyä tai tilausta koskevaan kysymykseen. Lisäksi voit kysyä asiakkaidesi mielipidettä, ja kiittää heitä tämän jälkeen vaikkapa Ärrä-koodilla!

2-suuntainen viestipalvelu on yksi SmartDialogin sisältämistä palveluista. Kaikkia palveluita hallinnoidaan saman, helppokäyttöisen käyttöliittymän kautta. Voit valita käyttöösi yhden palvelun, tai yhdistellä niistä tarvitsemasi kokonaisuuden.

Useita pikaviestisovelluksia

Lähetä tekstiviestit ja WhatsApp-viestit suoraan kuluttajien puhelimiin ja vastaanota viesteihisi myös vastauksia.

Myöhemmin saataville tulossa myös muita pikaviestisovelluksia, kuten Facebook Messenger.

Luotettavaa ja helppoa viestintää

Lähetä viestit luotettavasti perille juuri haluamallasi hetkellä, haluttuun pikaviestisovellukseen.

Viestit voidaan lähettää api-rajapinnan kautta, tai suoraan SmartDialogin käyttöliittymästä.

Monipuolisia lisäpalveluita

Liitä 2-suuntaiseen viestipalveluun myös muita valmiita lisäarvoa tuovia palveluita, kuten tekstiviestimaksaminen tai koodipalvelu, jolla lähetät asiakkaillesi Ärräkoodeja.

2-suuntaiset tekstiviestit ja WhatsApp-viestit

2-suuntainen viestipalvelu mahdollistaa sekä viestien lähettämisen, että asiakkaan vastauksen vastaanottamisen. Käytössäsi on useat eri pikaviestisovellukset, kuten WhatsApp ja tekstiviestit. Hyödynnä 2-suuntaista viestipalvelua esimerkiksi silloin, kun haluat saada asiakkaaltasi nopean vastauksen esimerkiksi ajanvarausta, mielipidekyselyä tai tilausta koskevaan kysymykseen. Lisäksi voit kiittää heitä tämän jälkeen vaikkapa Ärrä-koodilla.

Viestien lähettämisen ja vastaanottamisen eri pikaviestisovelluksiin voit toteuttaa käyttämällä monipuolista ja hyvin dokumentoitua api-rajapintaa tai vaihtoehtoisesti lähettää ja vastaanottaa viestit manuaalisesti web-hallintaliittymän kautta. 2-suuntaiseen viestipalveluun voidaan liittää myös tekstiviestimaksaminen, jolloin annat asiakkaillesi mahdollisuuden tekstiviestillä maksamiseen.

Mikäli haluat ainoastaan lähettää viestejä, tutustu 1- suuntaiseen viestipalveluumme.

Mahdollisuuksia

  • Tekstiviestien ja WhatsApp- viestien lähetys  Suomeen ja ulkomaille
  • Useamman kysymys-vastaus –parin yhdistäminen
  • Alfanumeerinen lähettäjä numeron sijaan (esim. Yritys Oy)
  • Tekstiviestin lähetys sähköpostiin ja sähköpostin lähetys tekstiviestinä
  • Viestien ajastaminen sekä automatisointi
  • Integrointi lukuisiin eri taustajärjestelmiin

Perusominaisuuksia

  • GDPR yhteensopiva
  • Vahva tietoturva
  • Kestää isoja viestivolyymeja
  • Monipuoliset mahdollisuudet raportointiin ja laskutuksen jyvittämiseen
  • Web-käyttöliittymä, jossa kattavat ominaisuudet ja tilastot viestilähetyksistä
  • Asiakastuki ja 24/7 tekninen päivystys

Tutustu SmartDialogin rajapintakuvauksiin

Engine rajapintakuvaukset:

1-suuntainen viestinvälitysrajapinta

1-suuntainen viestinvälitysrajapinta mahdollistaa viestien lähettämisen omasta järjestelmästä asiakkaalle. Viestinvälitysrajapintaa voidaan hyödyntää esimerkiksi muistutuksissa ja informatiivisissa viesteissä ja sms markkinoinnissa.

 

Lataa 1-suuntaisen viestipalvelun rajapintakuvaus

2-suuntainen viestinvälitysrajapinta

2-suuntainen viestinvälitysrajapinta mahdollistaa asiakkaiden vastauksien vastaanottamisen takaisin omaan järjestelmään. Rajapintaa voidaan hyödyntää esimerkiksi, kun halutaan saada nopeasti vastaus asiakkaalle lähetettyyn kysymykseen, kuten vapaaseen ajanvarausaikaan.

 

Lataa 2-suuntaisen viestipalvelun rajapintakuvaus

Haluatko testitunnukset rajapinnan testausta varten? Täytä alla olevat tiedot ja lähetämme tunnukset sähköpostiisi!