Verkkokaupan toimintaa tehokkaammaksi viestinnän automatisoinnilla

Verkkokauppojen toiminta perustuu paljolti sujuvaan viestintään yrityksen ja asiakkaiden välillä. Asiakkaat haluavat pysyä kartalla tilaustensa etenemisestä ja siihen liittyvistä asioista. Asiakkaan luottamusta voi listätä yritykseltä saatu varmistusviesti tilauksen tai asiakaspalautteen perillemenosta. Viestintä voi kuitenkin olla hyvin työlästä, mikä se joudutaan toteuttamaan manuaalisesti.
Informaation sujuvuus ja selkeys on verkkokauppojen toiminnassa tärkeää
Olemme auttaneet verkkokauppoja jo lähes 15 vuotta niille tyypillisissä viestinnän haasteissa. Tarjoamme kotimaista, luotettavaa ja joustavaa viestinvälitystä esimerkiksi verkkokaupan toimituskuittauksiin, asiakasviestintään ja asiakaspalvelun tueksi. Kauttamme saat laadukka SMS-gatewayn, kokemusta automatisoinneista ja ryhmäviestipalvelun, jolla voi myös halutessaan lähettää manuaalisesti viestejä yksittäin tai ryhmille.

Tunnistatko sinä alla olevia haasteita oman verkkokauppanne toiminnassa?

Viestinnän luotettavuuden puute

Toimintaa leimaa epävarmuus siitä, meneekö viestit asiakkaalle perille.

Luotettavuutta voidaan lisätä käyttämällä vakaita ja monipuolisia rajapintoja, sekä operaattoriyhteyksiä.

Asiakkaiden informoinnin haasteet

Asiakas ei saa tilauksensa jälkeen tilausvahvistusta ja manuaalisesti toteutetty viestintä vie paljon aikaa.

Tilauksen jälkeinen välitön viesti asiakkaalle lisää asiakkaan luottamusta yritystäsi kohtaan. Toimiva ja automatisoitu viestintä vähentää myös asiakaspalvelun työtä.

Asiakastuen puute ongelmatilanteessa

Toimintavarmuus operaattoreiden kaatuessa epäilyttää. Luottamus viestien perillemenoon horjuu.

Toimiva asiakastuki on asiakasviestinnässä avainasemassa. 24/7 päivystävä asiakastukemme varmistaa viestien uudelleenreitityksen ongelmatilanteessa.

 

 

Etsitään yhdessä ratkaisut haasteisiinne

Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun pikimmiten yhteydessä!