Käy älykkäitä keskusteluita kohderyhmiesi kanssa eri pikaviestikanavissa

Ryhmäviestipalvelulla lähetät yksittäisiä ja ryhmäkohtaisia viestejä haluamillesi kohderyhmille, ja annat heille mahdollisuuden aloittaa vapaamuotoisia chat-tyylisiä keskusteluita yrityksesi kanssa. Loppukäyttäjän käyttökokemus paranee, koska keskustelut voidaan käydä vapaamuotoisesti ilman hakusanojen käyttöä.

Ryhmäviestipalvelu on yksi SmartDialogin sisältämistä palveluista. Kaikkia palveluita hallinnoidaan saman, helppokäyttöisen käyttöliittymän kautta. Voit valita käyttöösi yhden palvelun, tai yhdistellä niistä tarvitsemasi kokonaisuuden.

1.

Vapaamuotoisten keskusteluiden käyminen asiakkaiden kanssa

Vastaanota asiakkaiden viestejä eri pikaviestikanavista ja anna asiakkaillesi mahdollisuus vastata viesteihin vapaamuotoisesti. 

2.

Rajaton keskusteluiden määrä

Hallinnoi rajatonta määrää yhtäaikaisia ja vapaamuotoisia keskusteluita kohderyhmiesi kanssa SmartDialogin web-hallintaliittymässä.

3.

Useita kanavia

Tekstiviestin lisäksi viestejä voidaan lähettää nyt myös kuluttajien WhatsAppiin. Myöhemmin saatavilla myös muita pikaviestikanavia, kuten Facebook Messenger.

Hallinnoi useita yhtäaikaisia chat-keskusteluita asiakkaidesi kanssa

Ryhmäviestipalvelulla voit hallinnoida useita yhtäaikaisia, uniikkeja keskusteluita kohderyhmiesi kanssa. Kun esimerkiksi WhatsAppilla tai tekstiviestillä lähettämääsi markkinointiviestiin, tiedotteeseen tai mainokseen reagoidaan vastauksella, muodostuu tästä keskusteluikkuna SmartDialogin web-hallintaliittymään. Asiakkaat ja liidit voivat myös aloittaa itse keskusteluita kanssasi verkkosivujen keskusteluikkunan kautta, esimerkiksi kysyäkseen tarkemmin tarjoamistanne palveluista tai hinnoista.

Kohderyhmäsi käy keskustelua haluamassaan pikaviestikanavassa, ja yrityksesi hallinnoi kaikkia eri pikaviestikanavissa aloitettuja keskusteluita yhdellä järjestelmällä. Käyttöliittymästä löydät myös jokaisen asiakkaan kanssa käydyn viestihistorian, mikä parantaa asiakaskokemusta.

Mahdollisuuksia

 

  • Vastaanottajien lisääminen ja ryhmien perustaminen sekä hallinnointi
  • Vastaanottajatietojen tuominen esim. Excel / CSV -tiedostoista
  • Viestien ajastaminen, personointi ja kohdentaminen
  • Viestien lähettäjänä numero tai lähettäjän nimi (alfanumeerinen lähettäjä, esim. ASIAKAS)
  • Email-to-SMS ja SMS-to-Email -toiminnot
  • Valmiiden viestipohjien tallentaminen
  • Pitkien viestien (yli 160 merkkiä) ketjuttaminen
  • Automaattiset toimituskuittaukset, raportointi ja tarkka viestien seuranta
  • Smartmessaging -viestinvälityslogiikka (toimimattomiin numeroihin ei lähetetä viestejä)

Perusominaisuuksia

  • Monipuolinen ja helppokäyttöinen web-hallinnointikäyttöliittymä viestien lähettämiseen
  • Tekstiviestien lähetys globaalisti
  • Kattavat tilastot viestilähetyksistä
  • 1- ja 2-suuntainen viestintä
  • Alfanumeerinen lähettäjä (esim. Yritys Oy)
  • Profiloitujen ja personoitujen SMS- ja email-viestien lähettäminen
  • Tekstiviestin lähetys sähköpostiin ja sähköpostin lähetys tekstiviestinä
  • Viestien ajastaminen sekä automatisointi
  • Dynaamiset ryhmät, kontaktitietojen tuonti toisesta järjestelmästä ryhmien hallintaan
  • Vastaanottajaryhmien luonti ja monipuolinen kontaktien hallinta