Käy älykkäitä keskusteluita kohderyhmiesi kanssa eri pikaviestisovelluksissa
Nykypäivän asiakas toivoo vaivattomuutta ja tehokkuutta yritysten kanssa käytävään vuorovaikutukseen. SmartDialogin Dialogipalvelulla annat asiakkaillesi mahdollisuuden aloittaa vapaamuotoisen keskustelun esimerkiksi suoraan lähettämästäsi markkinointiviestistä, juuri siinä kanavassa jossa he jo valmiiksi ovat.
Dialogipalvelulla lähetät yksittäisiä ja ryhmäkohtaisia viestejä haluamillesi kohderyhmille, ja annat heille mahdollisuuden aloittaa vapaamuotoisia chat-tyylisiä keskusteluita yrityksesi kanssa. Loppukäyttäjän käyttökokemus paranee, kun keskustelua voidaan käydä vapaamuotoisesti juuri siinä pikaviestisovelluksessa, jossa asiakkaasi haluaa.
Hallinnoit kaikkia keskusteluita suoraan SmartDialogin käyttöliittymässä, josta löydät myös jokaisen asiakkaan kanssa käydyn viestihistorian.
Dialogipalvelu on yksi SmartDialogin sisältämistä palveluista. Kaikkia palveluita hallinnoidaan saman, helppokäyttöisen käyttöliittymän kautta. Voit valita käyttöösi yhden palvelun, tai yhdistellä niistä tarvitsemasi kokonaisuuden.

Hallinnoi useita yhtäaikaisia chat-keskusteluita asiakkaidesi kanssa
Dialogipalvelulla voit hallinnoida useita yhtäaikaisia, uniikkeja keskusteluita kohderyhmiesi kanssa. Kun esimerkiksi WhatsAppilla tai tekstiviestillä lähettämääsi markkinointiviestiin, tiedotteeseen tai mainokseen reagoidaan vastauksella, muodostuu tästä uniikki keskusteluikkuna SmartDialogin web-hallintaliittymään.
Asiakkaasi ja kohderyhmäsi voivat myös aloittaa itse keskusteluita kanssasi eri tavoin, esimerkiksi verkkosivujen keskusteluikkunan kautta, vastaamalla pikaviestisovelluksen kautta lähettämääsi markkinointiviestiin, tai lähettämällä viestin printti-, tv-, radio tai sosiaalisen median mainoksessa olevaan numeroon.
Kohderyhmäsi käy keskustelua haluamassaan pikaviestisovelluksessa, ja yrityksesi hallinnoi kaikkia keskusteluita yhdellä järjestelmällä. Käyttöliittymästä löydät myös jokaisen asiakkaan kanssa käydyn viestihistorian, jonka huomiointi tulevassa viestinnässä parantaa asiakaskokemusta.
Vapaamuotoisten keskusteluiden käyminen eri pikaviestisovelluksissa
Vastaanota asiakkaiden viestejä eri pikaviestisovelluksista ja anna asiakkaillesi mahdollisuus vastata viesteihin vapaamuotoisesti.
Rajaton keskusteluiden määrä
Hallinnoi rajatonta määrää yhtäaikaisia ja vapaamuotoisia keskusteluita kohderyhmiesi kanssa SmartDialogin web-hallintaliittymässä.
Useat pikaviestisovellukset
Tekstiviestin lisäksi viestejä voidaan lähettää nyt myös kuluttajien WhatsAppiin. Myöhemmin saatavilla myös muita pikaviestisovelluksia, kuten Facebook Messenger.
Kontaktiryhmien hallinta
- Kontaktiryhmien muodostaminen
- Kontaktien tuominen ryhmiin yksittäin tai csv-tiedostona
- Kontaktien lataaminen palvelusta csv-tiedostona
- Kontaktien segmentointi ryhmän sisällä valittujen tietojen perusteella
Viestien lähetys eri pikaviestikanaviin
- Muun muassa SMS, WhatsApp ja Facebook Messenger -viestien lähettäminen yksittäisille kontakteille ja kontaktiryhmille
- Viestilähetyksen vastaanottajat voivat vastata viestiin, jolloin syntyy dialogikeskusteluita
- Useat yhtäaikaiset dialogikeskustelut vastaanottajien kanssa
- Dialogikeskustelun etenemistä voi seurata ja keskusteluita voi lajitella niiden tilan mukaa
Muita ominaisuuksia
- Viestien lähetys Suomeen ja ulkomaille
- Lähetettävien viestien ajastaminen ja viestien validiteettiajan määrittäminen
- Viestien ketjuttaminen
- Viestisisältöjen personointi
- MT-viestien toimituskuittaukset (DLR) ja välitysvirheiden seuranta