Dialog Services – Dialogipalvelu 

Dialogipalvelussa sujuvaa 1- ja 2- suuntaista viestintää ja chat-keskusteluita

Dialogipalvelulla lähetät yksittäisiä ja ryhmäkohtaisia viestejä haluamillesi kohderyhmille, ja annat heille tarvittaessa mahdollisuuden vastata viesteihin. Yhteydenotot ja keskustelut sujuvat asiakkaan näkökulmasta kätevästi SMS- ja WhatsApp-viesteillä.

Voit tarjota eri kanavien kautta asiakkaillesi vaivattoman tavan ottaa yhteyttä yritykseesi, ja aloittaa vapaamuotoisia chat-keskusteluita yrityksesi työntekijöiden kanssa. Asiakaskokemus paranee, kun yritykseesi saa yhteyden nopeasti ja asiakas saa heti tarvitsemansa tiedon tekstiviestillä tai pikaviestillä.

Hallinnoit kontakteja ja ryhmiä, lähetät ja vastaanotat viestejä sekä käyt useita yhtäaikaisia uniikkeja chat-keskusteluita Dialogipalvelussa helppokäyttöisen ja selkeän web-hallintaliittymän avulla. Dialogipalvelun käyttöliittymä toimii sekä tietokoneella että mobiililaitteilla. 

 

Dialog Service – Mitä voit tehdä Dialogipalvelulla

Viestien lähetys

Lähetä Dialogipalvelusta yksittäisiä ja ryhmäkohtaisia SMS- tai WhatsApp -viestejä haluamillesi kontakteille ja kohderyhmille. Hallinnoi ryhmiä ja niissä olevia kontakteja.

Vastaanota Dialogipalveluun SMS- ja WhatsApp-viestejä. Asiakkaat voivat vastata lähettämiisi viesteihin, tai ottaa yhteyttä eri medioiden kautta tekstiviestillä tai WhatsAppilla.

Käy chat-keskusteluita Dialogipalvelussa SMS- ja WhatsApp-kanavissa. Voit keskustella asiakkaiden kanssa joko henkilökohtaisessa tai tiimin kanssa yhteisessä chat-näkymässä.

Outbound-viestintä — viestien lähetys

Inbound-viestintä — viestien vastaanotto

Chat-dialogit — viestikeskustelut

Dialog Service — Dialogipalvelun pääominaisuudet

Ryhmien hallinta

Viestien lähetys

Chat-viestit

Dialogiryhmien hallinta – ominaisuudet

Dialogiviestien lähetys – ominaisuudet

Chat-dialogit – ominaisuudet

Esittelyvideo

Haluatko lisää infoa palvelustamme?

Ota yhteyttä meidän asiakaspalveluumme support@arenainteractive.fi tai