Tehokasta ja vaivatonta 1- ja 2-suuntaista viestintää asiakkaittesi ja sidosryhmiesi kanssa

Nykypäivän asiakas toivoo nopeutta ja tehokkuutta yritysten ja yhteisöjen kanssa käytävään vuorovaikutukseen. Dialogipalvelulla lähetät yksittäisiä ja ryhmäkohtaisia viestejä haluamillesi kohderyhmille, ja annat heille tarvittaessa mahdollisuuden vastata viesteihin ja aloittaa vapaamuotoisia chat-keskusteluita yrityksesi kanssa.

Loppukäyttäjän asiakaskokemus paranee, kun hän saa tarvitsemansa tiedon vaivattomasti tekstiviestillä tai pikaviestillä. Jos loppuasiakkaan on tarve reagoida yrityksen lähettämään viestiin, niin hän voi sen tehdä vastaamalla viestiin vapaamuotoisesti. Kätevää eikö!

Hallinnoit kontakteja ja ryhmiä, lähetät viestejä ja vastaanotat vastauksia helppokäyttöisen ja selkeän web-hallintaliittymän avulla. Hallintaliittymä toimii yhtä sujuvasti tietokoneella, tabletilla ja älypuhelimella.

Dialogipalvelu – mitä voit tehdä?

1.

Ryhmien hallinta

Hallitse yksittäisiä kontakteja ja kontaktiryhmiä.

2.

Viestien lähettäminen

Lähetä SMS- ja pikaviestejä.

3.

Viestien vastaanotto ja keskusteluiden käyminen

Vastaanota vastauksia tai yhteydenottoja.

Käy chat-keskuiteluita SMS- ja WhatsApp-kanavissa.

Hallinnoi useita yhtäaikaisia chat-keskusteluita asiakkaidesi kanssa

Viestien lähettämisen ja vastaanottamisen lisäksi Dialogipalvelulla voit hallinnoida useita yhtäaikaisia, uniikkeja keskusteluita kohderyhmiesi kanssa. Kun esimerkiksi WhatsAppilla tai tekstiviestillä lähettämääsi markkinointiviestiin, tiedotteeseen tai mainokseen reagoidaan vastauksella, muodostuu tästä uniikki keskusteluikkuna SmartDialogin web-hallintaliittymään.

Asiakkaasi ja kohderyhmäsi voivat myös aloittaa itse keskusteluita kanssasi eri tavoin, esimerkiksi verkkosivultasi tai printti-, tv-, radio- tai sosiaalisen median mainoksesta.

Kohderyhmäsi käy keskustelua haluamassaan kanavassa, ja yrityksesi hallinnoi kaikkia keskusteluita web-hallintaliittymästä. Käyttöliittymästä löydät myös jokaisen asiakkaan kanssa käydyn viestihistorian, jonka huomiointi tulevassa viestinnässä parantaa asiakaskokemusta.

 

Dialogipalvelu on yksi SmartDialogin sisältämistä palveluista. Kaikkia palveluita hallinnoidaan saman, helppokäyttöisen käyttöliittymän kautta. Voit valita käyttöösi yhden palvelun, tai yhdistellä niistä tarvitsemasi kokonaisuuden.

Dialogipalvelu – ryhmien hallinta

Ryhmien hallinnointi

  • Yritys voi muodostaa haluamansa määrän kontaktiryhmiä ja hallinnoida niitä
  • Yritys voi asettaa ryhmässä mukana olemiselle rajoituksia (ajallisia, määrällisiä)
  • Yritys voi sallia omatoimisen ryhmään liittymisen tai poistumisen
  • Automaattisten paluuviestien määrittäminen

Kontaktien hallinnointi

  • Kontaktien yksittäinen lisäys / poisto
  • Kontaktien tuonti / vienti csv:llä
  • Kontaktien tuonti käyttöliittymän tai rajapinnan kautta
  • Yksilöivänä tietona puhelinnumero
  • Kontakteille voi asettaa halutun määrän asiakaskohtaisia tietoja
  • Kontaktien segmentointi

Viestit ryhmille ja raportit

  • Viestit koko ryhmälle tai ryhmän segmentoidulle osalle
  • Mail-to-SMS-Group
  • Mahdollisuus lähettää viestit ryhmälle suoraan omasta puhelimesta
  • Ryhmäkohtainen viestilähetysten tarkastelu ja raportointi

Dialogipalvelu – viestien lähettäminen

Viestilähetysten asetukset

  • Viestit Suomeen ja ulkomaille
  • Lähettäjä alfanumeerinen / oma tai jaettu numero: lyhytnumero, longcode, WA
  • Viestimerkistöt GSM 03.38 ja Unicode
  • Viestien ketjutus, max 3800 merkkiä
  • Mahdollisuus nopeisiin Priority-viesteihin
  • 1-suuntainen viestilähetys
  • 2-suuntainen viestilähetys, josta voi käynnistää dialogikeskusteluita

Viestisisällöt

  • Viestisisältöjen personointi
  • Viestipohjien käyttäminen ja tallennus
  • Multimedia-tiedostojen käyttö viestipohjissa
  • Mahdollisuus lisätä etukoodeja
  • Mahdollisuus rikastaa WhatsApp-viestin sisältöä (kuva, ääni, video, Call-to-Action, Quick-Reply –toiminnot)
  • Viestin esikatselu ennen lähetystä

Viestien lähetys ja raportit

  • Viestien lähetys pysyville tai väliaikaisille kontaktiryhmille
  • Viestien lähetys yksittäisille kontakteille
  • Viestien lähetys heti tai ajastettuna
  • Markkinointikieltojen tarkistus
  • Lähetysten viestiliikennestatistiikka
  • Toimituskuittaukset, välitystiedot
  • Kuukausittainen laskutusraportointi

Dialogipalvelu – viestien vastaanottaminen ja chat

Dialogipalvelun asetukset

  • Dialogipalvelun tietojen tarkastelu
  • Viestien vastaanotto SMS:llä / WhatsAppilla
  • Mahdollisuus vastaanottaa dialogipalveluun liidiviestejä verkkosivulomakkeen kautta
  • Yhteydenoton voi toteuttaa asiakkaalle helpoksi, esim. viesti suoraan palveluun QR-koodilla
  • Saapuvien viestien sisällössä tekstiä tai kuvia
  • Saapuneiden viestien ryhmittely palveluittain
  • Mahdollista vastaanottaa viestejä ja vastata viesteihin suoraan 2-way palveluna

Dialogikeskustelut

  • Saapuneeseen viestiin vastaaminen ja keskustelun käynnistäminen (SMS / WA)
  • Mahdollisuus liittää multimedia-tiedostoja WhatsApp-viesteihin dialogikeskusteluissa
  • Keskustelun haku puhelinnumerolla
  • Asiakkaan keskusteluhistorian tarkastelu
  • Keskusteluiden etenemisen seuranta ja lajittelu: uudet, luetut, vastatut, suljetut
  • Avoimeen dialogikeskusteluun voi palata ja jatkaa sitä myöhemmin
  • Useat yhtäaikaiset dialogikeskustelut
  • Keskustelun voi siirtää toiselle käyttäjälle

Keskusteluiden seuranta

  • Palvelu- ja käyttäjäkohtainen keskusteluiden seuranta
  • Statusten mukainen seuranta
  • Email-, SMS-, UI- notifikaatioiden käyttö saapuneista ja siirretyistä viesteistä
  • Viestiliikenteen eritelty seuranta: 2-suuntaiset ryhmille lähetetyt viestit, saapuneet viestit, keskusteluviestit
  • Kuukausittainen laskutusraportointi