Mitä Hubspot-integraatiolla voidaan tehdä?

SmartDialogin ja HubSpot -konnektorin avulla liität 1- ja 2-suuntaiset tekstiviestit ja pikaviestikanavat (esim. WhatsApp ja Facebook Messenger) osaksi markkinointiautomaatio -ohjelmistoasi.

Ratkaisu tukee alfanumeerista lähettäjänimeä (esim. YritysOy) 1-suuntaisuudessa ja 2-suuntaisuutta voit käyttää pitkien virtuaalinumeroiden (longcode, +358451234567) tai lyhytsanomanumeroiden (shortcode, 18XXX) avulla. Palvelut ja numerot saat käyttöösi avaimet käteen -periaatteella.

Käyttökohteita:

Asiakasprosesseihin liittyvät lähetykset kuten tilausvahvistukset, kiitosviestit tai asiakaspalveluviestit
Massalähetykset asiakkaille
Viestien yhdistäminen markkinointiautomaatio -toiminnallisuuksiin
Tilausten, maksujen ja lahjoitusten vastaanotto sekä mielipide-/NPS-mittaukset

Käyttöönottoprosessi

Konnektorin asennusta ja käyttöönotto varten saat meiltä ohjedokumentaation. HubSpot pääkäyttäjä (“admin”) -tason henkilö osaa konfiguroida konnektorin käyttöönsä. Viestien lähetykset ja vastaanotot voidaan konfiguroida HubSpot ylläpitäjien toimesta.

Katso lisää: https://docs.microsoft.com/en-us/connectors/smartdialog/

Tekninen dokumentaatio: https://openapi.arena.fi/integrations/hubspot