Muut toimialat - Raskone

NPS-kysely asiakasymmärryksen parantamiseksi

Tarjosimme Raskoneelle helpon ja vaivattoman tavan kerätä asiakaspalautetta SMS-viestinvälityksen kautta lähetettävän NPS-kyselyn avulla. Kyselyn ansiosta lisääntyneiden asiakaspalautemäärien avulla Raskone voi parantaa palveluitaan tehokkaammin.

Tarve

Raskone tarvitsi nopeaa, yksinkertaista ja tehokasta tapaa kerätä palautetta asiakkailta hitaan ja vaivalloisen lomakkeen täyttämisen sijasta.

Ratkaisu

SMS-viestinvälityksen kautta lähetettävä NPS-kysely (Net Promoter Score) integroitiin osaksi Raskonen asiakaspalautejärjestelmää. Arena Interactive toimittaa kuukausittain yhteenvetoraportin, josta Raskone näkee kaiken viestiliikenteen sekä kokonaiskustannukset. Saatujen arvostelujen keskiarvo on mahdollista saada myös päivittäin.

Hyödyt

Raskone saa arvokasta ja luotettavaa tietoa palveluidensa onnistumisesta, sillä asiakkaiden arviot ja suosittelut voidaan kerätä nopeasti yhteen kyselyn avulla, johon asiakkaan on helppoa ja nopeaa vastata palvelukokemuksen ollessa vielä tuoreessa muistissa. Huonoon arvosteluun voidaan reagoida välittömästi haittojen minimoimiseksi ja palvelun parantamiseksi. Automaattisen tiedonkulun ansiosta työntekijät voivat keskittyä omiin työtehtäviinsä, eikä Raskonen tarvitse lähettää mitään tietoja manuaalisesti.