SMS-viestinvälitys integroitiin osaksi Autotalo Laakkosen taustajärjestelmiä. Palvelun avulla hoidetaan Laakkosen asiakasviestintää käyttäen SMS-kanavaa 1- ja 2-suuntaisesti.
Tarve
Laakkonen tarvitsi toimintavarman, kotimaisen, GDPR-yhteensopivan ja joustavan ratkaisun SMS-viestinvälitykseen osana markkinointiautomaatiota.
Ratkaisu
Kaksisuuntainen SMS-viestinvälitys integroitiin osaksi Laakkosen käyttämiä taustajärjestelmiä, esimerkiksi markkinointiautomaatioon. Autotalo Laakkosen viestintää ohjataan toimipistekohtaisesti ja viestinnästä saadaan tarkat statistiikat sekä raportit seurantaa varten.
Hyödyt
SMS-kanavan avulla Laakkonen pystyy tehostamaan viestintäänsä, esimerkiksi luovutus- ja mielipide-kyselyitä, yhteystietojen välitystä sekä muistutuksia ja erillisiä markkinointikampanjoita.