Autoala - Dirica Group

Suoraviivaista maksamista verkkopalvelussa

Dirica Group hyödyntää Arena Interactiven mobiilimaksua ja tekstiviestilaskutusta tarjoamassaan uudessa Autonostajan tietopalvelussa.

Tarve

Dirica Group tarjoaa kuluttajille uuden Autonostajan tietopalvelun, jossa asiakas voi hakea maksua vastaan rekisteritunnuksella helposti tietoja kyseisen auton nykytilasta, historiasta ja tekniikasta. Dirica halusi helppoutta myös palvelun maksutapoihin. Koska Dirican asiakkaat käyttävät palvelua pääsääntöisesti matkapuhelimella, maksutavan tuli sopia mutkattomasti päätelaitteeseen.

Ratkaisu

Mobiilimaksu- ja Tekstiviestilaskutus -palvelumme tarjosivatkin erittäin suoraviivaiset ja helpot maksutavat Dirican asiakkaille. Asiakas voi maksaa maksun mobiilissa parilla klikkauksella tai lähettämällä tekstiviestin palveluun. Valmiiden rajapintojen avulla maksupalveluiden kytkeminen osaksi Dirican verkkopalvelua oli nopeaa ja helppoa. Dirica Group saa maksujen rahatilitykset ja palveluiden käyttöraportit avaimet käteen -periaatteella.

Hyödyt

Mobiilimaksu on yleistymässä maksupalveluna erityisesti mobiililaitteille suunnatuissa verkkopalveluissa ja mobiilisovelluksissa. Dirica Groupin asiakkaan tekemät ostokset veloitetaan häneltä puhelinlaskulla ja saapuneet maksut tilitetään mutkattomasti yritykselle. Mobiilimaksu on markkinoiden nopein maksutapa pienissä ostoksissa, aina 60 euron kertaostokseen saakka. Mobiilimaksun käytön helppous ja nopeus vähentää maksujen kesken jäämistä ja lisää loppuun saatettujen ostojen määrää. Se ei vaadi minkäänlaista rekisteröitymistä, tunnistautumista tai maksukortin tietojen syöttämistä.