Helpota asiakkaidesi arkea sovelluksella

Mobiilisovellus sitouttaa ja antaa asiakkaallesi mahdollisuuden olla yritykseesi yhteydessä missä ja milloin vain. Mobiilisovelluksistamme löydät yrityksesi digitaalista asiakasviestintää helpottavat työkalut ja asiakkaidesi elämää helpottavat ominaisuudet. Sovelluksemme ovat saatavilla älypuhelimien iOS- ja Android-alustoille.

Hyödyllinen ja toimiva mobiilisovellus koukuttaa ja auttaa sitouttamaan niin jäsenet kuin fanit aktiivisiksi sovelluksesi käyttäjiksi. Yritykselle, yhdistykselle tai urheilujoukkueelle sovellus on hyvä viestinnän työkalu, jonka avulla rakennetaan myös brändiä ja vahvistetaan yhteisöä.

Yrityksesi brändin mukaiseksi suunniteltu sovellus kulkee aina asiakkaasi mukana ja on valmis käytettäväksi missä ja milloin vain. Suunnitellaan yhdessä tarpeitasi vastaava sovellus!

Mobiilisovelluksen mahdollisuuksia:

  • Kanta-asiakaskortit
  • Etukortit
  • Klubikortit
  • Jäsenkortit
  • Yhteisökortit

Push-viestit ja maksupalvelut osaksi mobiilisovellusta

Ota push-viestit osaksi mobiilisovellusta, ja lähetä esimerkiksi tiedotteita tai tarjouksia suoraan käyttäjän nähtäville. Näin voit olla varma että käyttäjä näkee hänelle kohdennetun viestin, ja tarkkaan mietittyjen viestiesi huomioarvo paranee. Voit ohjata käyttäjän push-viestistä haluamallesi sovelluksen sivulle, esimerkiksi suoraan viestissä mainostamaasi tarjouskuponkiin.

Voit halutessasi lisätä mobiilisovellukseen myös maksupalvelut. Mobiilisovelluksessa asiakkaasi voi suorittaa ostosten maksut turvallisesti digitaalisilla maksuratkaisuillamme. Voimme yhdistää sovellukseesi mobiilimaksamisen, korttimaksamisen sekä verkkopankin pikapainikkeet.

Mobiilisovellusten tekninen toteutus

Sovellukseen voidaan tuoda sisältö dynaamisesti esimerkiksi verkkosivustolta. Sovellukseen voidaan liittää verkkokauppa ja maksupalvelut, jolloin käyttäjälle pystytään tarjoamaan mahdollisimman suoraviivainen ostokokemus. Web-hallintaliittymästä voidaan hallita sovelluksen sisältöä, ja lähettää esimerkiksi push-viestejä.

Kanta-asiakassovellus voidaan toteuttaa joko selaimessa toimivana web-applikaationa tai sovelluskaupasta asennettavana hybridiapplikaationa, tarpeesta riippuen.

Mobiilisovellusten lähettämät push-viestit eli sovellusilmoitukset voidaan lähettää viestinvälityspalvelumme kautta samaan tapaan kun tekstiviestit. Voit käyttää palveluamme minkä tahansa mobiilisovelluksen yhteydessä hyvin dokumentoidun rajapinnan avulla.

Push-viestit voidaan välittää iOS- ja Android-käyttöjärjestelmien käyttäjille. Lisäksi tarjoamme web-hallintaliittymän viestien manuaaliseen lähettämiseen, mutta tällöin itse mobiilisovellus tulee olla meidän toteuttamamme. Web-hallintaliittymässä pystyt esimerkiksi käyttämään kohdennuksia, eli lähettämään viestin tietylle käyttäjäryhmälle, ”tägittää” viestin avaamaan tietty kohta sovelluksessa tai ajastaa viestejä.

Ominaisuudet:

  • Sovellukset iOS- ja Android alustoille
  • Rekisteröityminen, tunnistautuminen ja asiakastietojen keräys
  • Etukupongit, leimakortit ja -passit sekä palautekyselyt
  • Kanta-asiakaskorttien integrointi asiakasrekisterini tai -järjestelmään
  • Verkkokauppa
  • QR-koodit (lukeminen ja kuittaus)
  • Geolocation/geofencing
  • Ostosten tekeminen, monipuoliset maksupalvelut sekä lahjakortit itselle ja ystävälle
  • SMS- ja push- viestintä (deeplinking)

Yrityksiä, jotka käyttävät mobiilisovelluksiamme