Usein kysytyt kysymykset

Täältä löydät vastauksia palveluihin ja laskutukseen liittyviin kysymyksiin.

Lue lisää

Asiakaspalvelu

Autamme yritystäsi mielellämme palveluidemme käyttöön ja tekniikkaan liittyvissä asioissa ma–pe klo 9:00–16:00.

support@arenainteractive.fi
p. 010 320 1431

24/7 tekninen päivystys

Jos yrityksenne tarvitsee apua asiakaspalvelumme aukioloajan ulkopuolella, voitte soittaa tekniseen 24/7-päivystykseemme:

p. 010 320 1433

Myynti

Digitaalisen asiakasviestinnän ja maksamisen palveluillamme tehostat yrityksesi asiakasviestintää sekä säästät resursseja oikeissa paikoissa. Anna myyntimme kertoa miten se tapahtuu:

sales@arenainteractive.fi
p. +358 50 525 8565

Laskutus

finance@arenainteractive.fi
p. 010 320 1434

Laskutusosoite:

Arena Interactive Oy,
BAWCFI22 / 003720990216

PL 1017, 00026 Basware

PDF -laskut:

arena.interactive@bscs.basware.com 

 

Kuluttajalaskut

Puhelinlaskussani näkyy veloitusrivi ”Arena Interactive”. Mikä veloitus on kyseessä?

Laskurivimme johtuvat aina joko tekstiviesteistä tai mobiilimaksuista, joten laskusi voi koskea esimerkiksi lahjoituksen tekemistä, kilpailu- ja äänestyspalveluita tai tilaus- ja palautepalveluita. Mikäli laskussasi on veloitus ”mobiilimaksu”, kyse on todennäköisesti Arvo Mobilen palveluista (esim. Maksunappi-palvelu). Arvo Mobilen yhteystiedot löydät tästä: https://arvomobile.fi/yhteystiedot/